مدیر حج و زیارت مازندران خبر داد؛

ثبت‌نام بیش از 41 هزار زائر مازندرانی در سامانه سماح

کد خبر: ۲۶۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸ - 01November 2017
ثبت نام بیش از 41 هزار زائر مازندرانی در سامانه سماحبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «سیدحبیب‌الله ساداتی» مدیر حج و زیارت مازندران اظهار داشت: تاکنون 41 هزار و 853 زائر مازندرانی برای شرکت در مراسم معنوی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت‌نام کردند.

 وی با بیان اینکه از این تعداد، 40 هزار و 500 نفر مدارک خود را به دفاتر زیارتی تحویل داده‌اند، افزود: از این تعداد برای 38 هزار و 322 نفر روادید صادر شده است.

مدیر حج و زیارت مازندران با بیان اینکه روادید بقیه زائران امروز صادر خواهد شد، گفت: زائران می توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی در این استان نسبت به ثبت نام هر چه سریع‌تر اقدام کرده و روادید خود را به روز دریافت کنند.

ساداتی با اشاره به اینکه زائران امسال برای شرکت در مراسم معنوی اربعین حسینی باید به صورت قانونی و داشتن گذرنامه رهسپار این سفر معنوی شوند، متذکر شد: به همراه داشتن کارت شناسایی و اقدامات لازم برای سفر (مانند نوشتن مشخصات شخصی بر روی کوله پشتی یا ساک و نیز پشت گذرنامه همراه با شماره تلفن زائر، به همراه داشتن لباس گرم و تهیه بلیط هواپیما از دفاتر زیارتی و بلیط وسائل نقلیه عمومی از تعاونی های مربوطه) الزامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار