بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 391/ فتاح در گفت‌وگو با دفاع پرس:

قلباً خوشحالم که تحریم شدم/ آمریکا مخالف خدمت ایران به محرومان است

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در واکنش به قرار گرفتن نامش در لیست جدید تحریم‌های آمریکا گفت: قلباً خوشحالم که تحریم شدم.
کد خبر: ۲۶۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹ - 01November 2017
قلباً خوشحالم که تحریم شدم/ آمریکا مخالف خدمت ایران به محرومان است

«پرویز فتاح» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها که در مصلای امام خمینی (ره) تهران در حال برگزاری است، در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس در واکنش به قرار گرفتن نامش در لیست تحریم‌های آمریکا اظهار داشت: از این بابت قلباً خوشحالم که در لیست تحریم های آمریکا قرار گرفتم چون امام خمینی (ره) خط را به ما نشان داده است؛ امام به ما فرمودند که وقتی دشمن نسبت به شما عداوت می ورزد، بدانید که کارتان درست بوده است.

وی افزود: البته این برای نخستین بار نیست که در لیست تحریم های آمریکا قرار می گیرم و برای چندمین بار است.

فتاح گفت: من اکنون چند سال است که در کمیته امداد امام خمینی (ره) در حال انجام فعالیت خدمت رسانی به محرومان هستم. پیش از آن نیز فعالیت اقتصادی و قبل تر از آن وزیر نیرو و حدود ده پانزده سال نیز در کار سدسازی بودم؛ سوال من این است که به چه جرمی بنده را تحریم کرده اند؟

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: من فارغ از مسائل سیاسی درخواستم از دستگاه دیپلماسی این است که پیگیری کنند که طبق حقوق بین الملل چرا بنده در لیست تحریم قرار گرفته ام؟ بنده که فعالیت نظامی و موشکی ندارم. این نشان می دهد که آمریکا با راه ما مخالف است و دردشان این است که چرا ما به محرومان می رسیم. آن ها می گویند اینان به محرومان می رسند و محرومان به نظام وفادار می مانند؛ بله وظیفه ماست و این نشان می دهد که آن ها نمی خواهند ما به مردم خود کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کار ما در بحث خدمت رسانی به مظلومان و محرومان در ادامه راه مدافعان حرم قرار دارد چرا که به دفاع از محرومان و مستضعفان می پردازیم و ما به این کار افتخار می کنیم. روزی باید در دوران دفاع مقدس در جبهه ها از کشور دفاع می کردیم و امروز جبهه ما دفاع از محرومان و مظلومان است.

انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار