دبیر ستاد امر به معروف‌ و نهی از منکر شهرستان جویبار:

پیاده‌روی اربعین نماد قدرت و وحدت شیعیان در جهان است

دبیر ستاد امر به معروف‌ و نهی از منکر شهرستان جویبار گفت: پیاده‌روی اربعین نماد قدرت و وحدت شیعیان در جهان است که دشمنان بشریت، اسلام و اهل بیت را به خشم آورده و دچار وحشت کرده است.
کد خبر: ۲۶۴۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ - 02November 2017
پیاده‌روی اربعین نماد قدرت و وحدت شیعیان در جهان استبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «قربان متولی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جویبار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین باید انسان‌ساز بوده و سبب تحول در زندگی شود، اظهار داشت: هدف از پیاده‌روی اربعین بیعت با امام حسین(ع) و خواهر بزرگوارشان حضرت زینب(س) است که باید در راستای تحقق بخشیدن به اهداف عالی انسانی و آرمان‌های حیات بخش بشری شکل گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین یک حرکت جهانی است، عنوان کرد: پیاده‌روی اربعین نماد قدرت و وحدت شیعیان در جهان است که دشمنان بشریت، اسلام و مکتب اهل بیت(ع) را به خشم آورده و دچار وحشت کرده است.
 
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر جویبار تأکید کرد: پیاده‌روی اربعین فرصتی مناسب برای درک قیام امام حسین(ع) است که معرفت و شعور ما را نسبت به اباعبدالله الحسین(ع) و آنچه که ایشان برای آن قیام کردند، بالا ببرد‌.
 
متولی تصریح کرد: پیاده‌روی اربعین همچنین فرصتی است برای احیای امر به معروف­­­­­ و نهی از منکر که نسبت به رفتارها، مسائل اخلاقی و دینی، عفاف و حجاب خود مراقبت و با احساس مسئولیت برای دیگران در نقش آمر و تذکر دهنده اقدام کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار