حسینی در گفتگو با دفاع پرس خبر داد

برگزاری نمایشگاه نوشت افزارهای ایرانی اسلامی در سراسر کشور

مدیر عامل مجمع مراکز تولید و توزیع نوشت افزارهای ایرانی اسلامی، گفت: اتحادیه‌‌ی انجمن‌های اسلامی دانش آموزی نوشت افزارهای ایرانی اسلامی را در سراسر کشور توزیع می‌کنند.
کد خبر: ۲۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱ - 30August 2014

برگزاری نمایشگاه نوشت افزارهای ایرانی اسلامی در سراسر کشور

«سعید حسینی» مدیرعامل مجمع مراکز تولید و توزیع نوشت افزارهای ایرانی اسلامی در گفتوگو با خبرنگار سرویس فرهنگی دفاع پرس از استقبال گسترده دانشآموزان از نوشت افزارهای ایرانی اسلامی خبر داد و اظهار داشت: پخش زنده برنامههای تلویزیونی از دومین نمایشگاه نوشت افزارهای ایرانی اسلامی، حلقه وصل خوبی بین دانش آموزان و نمایشگاه شده است.

وی در ادامه گفت: نوشت افزارهای ایرانی اسلامی نیاز به معرفی داشتند که صدا و سیما این نقش را امسال و همزمان با برگزاری دومین دوره از نمایشگاه به خوبی اجرا کرد. بیشتر مراجعه کنندگان از طریق رسانه ملی برای دیدن نمایشگاه ترغیب شدهاند، حضور مجریان تلویزیون در نمایشگاه یکی دیگر از نکتههای مثبت است که برای اولین بار در این نمایشگاه در حال انجام است.

مدیرعامل مجمع مراکز تولید و توزیع نوشت افزارهای ایرانی اسلامی تنوع محصولات موجود در نمایشگاه را یکی از دلایل استقبال خانوادهها عنوان کرد و افزود: بیش از 20 برند از اعضای مراکز تولید و توزیع نوشت افزارهای ایرانی اسلامی در این نمایشگاه به ارائه جدیدترین محصولات خود میپردازند.

حسینی خاطرنشان کرد: کاراکترهای لوازم تحریر در غرفههای قاصدک، روشنا و آزاده بیشترین مراجعه و استقبال از سوی دانش آموزان داشتند. غرفههای بازیهای سنتی، نقاشی کودکان و ایجاد ارتباط مستقیم بین بچهها و ناشران یکی دیگر از اقدامات مجمع برای ارتقا سطح کمی و کیفی نمایشگاه در دورههای بعدی خواهد بود.

وی با اشاره به حضور «امیرسیاری» فرمانده نیروی دریایی ارتش در این نمایشگاه، اظهار کرد: امیر سیاری از محصولات ارائه شده مربوط به «ناو جماران» استقبال و تقدیر کردند و قولهایی برای همکاری جهت ساخت بسته انیمیشنهای با موضوع ناوجماران و نیروی دریایی برای کارکترسازی به ما دادند.

مدیرعامل مجمع مراکز تولید و توزیع نوشت افزارهای ایرانی اسلامی از حضور مسئولین اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزی سراسر کشور در نمایشگاه خبر داد و افزود: بعد از ظهر امروز 8 شهریور تمامی مسئولین اتحادیهی انجمنهای اسلامی دانش آموزی سراسر کشور برای بازدید از نمایشگاه نوشت افزارهای ایرانی اسلامی حضور پیدا خواهند کرد.

حسینی از برگزاری نمایشگاه نوشت افزارهای ایرانی اسلامی در سراسر کشور توسط اتحادیهی انجمنهای اسلامی دانش آموزی خبر داد و گفت: مسئولین اتحادیهی انجمنهای اسلامی دانش آموزی سراسر کشور پس از بازدید از نمایشگاه نوشت افزارهای ایرانی اسلامی در سراسر کشور اقدام به برگزاری نمایشگاه خواهند کرد.

شایان ذکر است دومین نمایشگاه نوشت افزارهای ایرانی اسلامی از چهارشنبه ۵ شهریور ماه  با حضور بیش از ۱۵ تولید کننده و توزیع کننده فعال در حوزه نوشت افزار اسلامی ایرانی و همچنین با برنامههای متنوع فرهنگی و تلویزیونی ویژه کودکان و نشستهای تخصصی در حوزه نوشت افزار و برنامههای جنبی دیگر در محل خیابان حجاب؛ سالن آفرینشهای ادبی کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان ازساعت ۱۱ الی ۲۲ برگزار است.

ضمنآ کلیه نوشت افزارهای اسلامی ایرانی، در این نمایشگاه با ۲۰ درصد تخفیف ویژه عرضه میشود و تا ۱۰ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار