زاهدی در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

نقش رسانه‌های دیجیتال در ترویج فرهنگ دفاع مقدس

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص نقش رسانه‌های دیجیتال در ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه گفت: در برهه‌ کنونی، رسانه‌های دیجیتال و فضای مجازی در برخی موارد می‌‌توانند نسبت به فضای حقیقی تاثیرگذارتر باشند.
کد خبر: ۲۶۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ - 18November 2017
نقش رسانه‌های دیجیتال در ترویج فرهنگ دفاع مقدس
«محمدمهدی زاهدی» رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، در خصوص نقش رسانه‌های دیجیتال و فضای مجازی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس گفت: در عصر حاضر که دسترسی مردم به رسانه‌های دیجیتال و فضای مجازی راحت‌تر شده است، می‌توان زندگینامه‌ها، وصیت‌نامه‌ها و پژوهش‌هایی که در خصوص شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس انجام شده و یا در حال اجراست به راحتی و از طریق همین شبکه‌ها و رسانه‌ها در دسترس عموم مردم و به ‌ویژه نسل جوان قرار داد.

زاهدی افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های فضای مجازی، به اشتراک گذاشتن فیلم‌ها، صحنه‌ها، عکس‌ها و حقایق معنوی اردوهای جهادی و کاروان‌های راهیان نور به صورت زنده و آنلاین است که می‌شود مردم را با حال و هوای آن‌جا آشنا کرد.

رییس کمیسیون و تحقیقات مجلس تصریح کرد: ویدیوهای دیدار و مصاحبه با خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و هم‌چنین فیلم‌ها، مستندها و تئاترهایی که در حوزه دفاع مقدس و مقاومت ساخته شده را می‌توان از طریق کانال‌های مجازی با دیگران به اشتراک گذاشت.

محمدمهدی زاهدی در پایان گفت: اگر بخواهیم فرهنگ غنی دفاع مقدس را شایسته و موثر انتشار دهیم باید بیشتر به رسانه‌های دیجیتال و فضای مجازی بها داده و هم‌چنین هر چه سریع‌تر بسترهای ارتباطی بیشتری را برای بازنشر فرهنگ دفاع مقدس فراهم کنیم، تا همه بتوانند از این فرصت بهره ببرند.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار