بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 430/ حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

زندگی بازنشستگان غم‌انگیزاست/ باید تدبیری اندیشید

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت:بازنشستگان در وضعیت معیشتی مناسبی به سر نمی‌برند و زندگی‌شان غم‌انگیز است، باید تدابیری اندیشیده شود که زندگی این قشر زحمتکش و آسیب‌پذیر رونق پیدا کند.
کد خبر: ۲۶۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ - 02November 2017
1حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان، با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس اظهار داشت: بازنشستگان در وضعیت معیشتی مناسبی به سر نمی‌برند و زندگی‌شان غم‌انگیز است، باید تدابیری اندیشیده شود که زندگی این قشر زحمتکش و آسیب‌پذیر رونق پیدا کند.
 
این نماینده مجلس با اشاره به نارضایتی بازنشستگان از میزان حقوقشان افزود: گلایه های بازنشستگان از تفاوت است، اینکه عده ای از بازنشستگان ماهانه 15 میلیون تومان دریافت کنند و عده دیگری 1 میلیون، این به معنای واقعی کلمه ظلم است.
 
وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم توسعه به طور جدی پیگیری مطالبات بازنشستگان است، افزود: مجلس قانونی به منظور یکسان سازی حقوق بازنشستگان تصویب و جهت اجرا به دولت ابلاغ کرد.

حاجی بابایی تصریح کرد: دولت مکلف است به طور جدی پیگیر اجرا شدن قانون یکسان سازی حقوق و مزایای قشر ضعیف و آسیب پذیر بازنشستگان باشد.

وزیر سابق وزارت آموزش و پرورش در پایان از مسئولین خواست عدالت علوی را سرلوحه کار خود قرار داده و برای رونق زندگی بازنشستگان بیش از پیش تلاش کنند.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها