بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 433/ حجت الاسلام دعایی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

خاکریز اول برای دفاع از اسلام و میهن، سبک پوشش عفیفانه است

دبیرکل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف گفت: شهدا اعتقاد داشتند که خاکریز اول برای دفاع از اسلام و میهن، سبک پوشش عفیفانه است.
کد خبر: ۲۶۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ - 02November 2017
خاکریز اول برای دفاع از اسلام و میهن سبک پوشش عفیفانه است
حجت الاسلام و المسلمین «سید محمدمحسن دعایی» دبیر کل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف ‌با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، اظهار داشت: با پیشرفت تکنولوژی رسانه‌ها تاثیرگذارترین ابزار برای فرهنگ سازی و به نوعی اجبار مخاطب به انتخاب سبک زندگی ویژه است.
 
دبیر کل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف تصریح کرد: رسانه‌هایی که ماموریت حرکت به سمت جامعه انسانی فاخر و الهی برجسته را دارند، باید شیوه‌ی اطلاع رسانی خودشان را با ابزارها و تکنیک‌های پیشرفته و تمرکز بر منظومه برکات برجسته انسانی و الهی، عفت، حیا و غیرت و به سبک پوشش عفیفانه قرار دهند و رسانه‌های داخلی باید جامعه معاصر را که به شدت تحت تاثیر بمباران رسانه‌های شیطانی و ضد عفت است، به سمت آشنایی حداکثری به سوی زندگی عفیفانه حرکت دهند.
 
وی بیان کرد: از خبرگزاری دفاع مقدس انتظار دارم سر فصل مشخصی را برای سبک زندگی عفیفانه بازگشایی کند، زمانی‌که به وصیت‌نامه‌های شهدای دفاع مقدس و جبهه مقاومت مراجعه می‌کنیم، متوجه می‌شویم آنان همه هستی خود را برای عزت انقلاب و جامعه اسلامی گذاشتند؛ بر روی سبک زندگی عفیفانه تاکید کردند، جا دارد که ما برای دغدغه‌ی برجسته شهدای والامقام احترام بیشتری قائل شویم، شهدا اعتقاد داشتند که خاکریز اول برای دفاع از اسلام و میهن، سبک پوشش عفیفانه است.
 
حجت الاسلام دعایی افزود: اگر دشمن موفق شود از خاکریز فرهنگی به کشور ورود پیدا کند، عقبه فرهنگ اسلامی را نابود می‌کند، زمانی‌که عنصر حیا و عفت را از مخاطب بگیرد نیز عناصر دیگر را تحت تاثیر اهداف شیطانی خود قرار می‌دهد. برای عناصر فرهیخته فرهنگی اظهار تاسف می‌کنم که به خود اجازه می‌دهند از این نکته روشن و شفاف غفلت ‌کنند. در حال حاضر 800 شبکه ماهواره‌ای و هزار سایت‌ ضد اخلاقی برای حیازدایی و بی عفتی نسل جوان ما کار می‌کنند؛ اظهار کنیم که حجاب و عفاف اولویت اول فرهنگی ما نیستند.
 
دبیر کل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف افزود: از خبرگزاری دفاع مقدس انتظار داریم که صفحه ثابت و برنامه مستمر روزانه برای اطلاع رسانی مثبت و منفی از فعالیت‌هایی که در عرصه عفاف و حجاب رخ می‌دهد در دستور کار خود قرار دهد و جبهه فرهنگی عفاف و حجاب نیز با استفاده از شبکه گسترده‌ای که تحت پوشش دارد همکاری‌های لازم را انجام خواهد داد.
 
وی در خصوص طرح رصدنمایی ملی که محصولات فاخر فرهنگی را رصد می‌کند، ادامه داد: جبهه فرهنگی عفاف و حجاب شبکه فرهنگی موضوعی است و در وزارت فرهنگ و ارشاد به ثبت رسمی رسیده. این مجموعه متشکل از 360 موسسه و صدها بخش فرهنگی فعال برای آموزه‌های متعالی انسانی و اسلامی است. یکی از پروژه‌هایی که در جبهه فرهنگی حجاب و عفاف مورد توجه قرار گرفته و به انجام رسیده، پروژه رصدنما است که حدود 15 هزار اثر فرهنگی را شناسایی و شناسنامه‌دار کرد و در سایت رصدنما و کانال‌های مربوط به آن در حال اطلاع‌رسانی برای فعالان، خانواده‌ها و مسئولین محترم است.
 
انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها