بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 437/ اعزازی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

حججی فرهنگ عاشورا را به تصویر کشید/ با عمل به منویات رهبری در تمامی میادین جهانی پیروزیم

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهید حججی فرهنگ عاشورا را به تصویر کشید، گفت: اگر مسئولین در تمامی مسائل، از مقام معظم رهبری حرف‌شنوی داشته باشند، در همه عرصه‌های جهانی پیروز می‌شویم.
کد خبر: ۲۶۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ - 02November 2017

حججی فرهنگ عاشورا را به تصویر کشید/ با عمل به منویات رهبری در تمامی میادین جهانی پیروزیمضیاءالله اعزازی رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان و نماینده مردم بناب و حومه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمسیون آموزش و تحقیقات در گفت و گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با اشاره به انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده اظهار داشت: دو نگاه وجود دارد یکی اینکه معتقدند این فرهنگ به نسل جوان انتقال یافته است و یک نگاه معتقد است که این فرهنگ هنوز آنطور که باید به نسل امروز منتقل نشده است.

وی افزود: من معتقدم قطعا به آن معنا انتقال یافته است. امروز این فرهنگ را در جوانان مخصوصا شهدای مدافع حرم مشاهده می کنیم. لازم است یادی کنیم از شهید محسن حججی که به معنای واقعی، فرهنگ عاشورا را به تصویر کشید. باید از مردم تشکر کنیم که در مقابل این همه هجمه دنیا و شبیخون فرهنگی که روی جوانان ما کار می شود، نشان دادند پای اهداف انقلابی خود استوار ایستاده اند.

اعزازی تصریح کرد: انسان وقتی به هیئت های مذهبی می رود از همه قشری، جوان می بیند، جوانانی که اعلام آمادگی می کنند می خواهند به سوریه و عراق بروند و این نشان می دهد که فرهنگ ایثار و شهادت در جوانان ما زنده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: البته ضعف هایی داریم و گله هایی از خود، از همکاران خود و دولت داریم. مراکز فرهنگی خصوصی ما باید در این زمینه تلاش کنند و به فکر باشیم جبهه فرهنگی را منسجم کنیم. دستگاه های متولی فرهنگ زیاد هستند که باید برنامه ریزی و هماهنگ شوند تا مسائل را آسیب شناسی و رسیدگی کنند.

وی در خصوص اظهارات اخیر ترامپ بر ضد سپاه پاسداران افزود: مواضع ما مواضع رهبری است. اگر مسئولین در تمامی مسائل از مقام معظم رهبری حرف شنوی داشته باشند و این را نه تنها در حرف و شعار بلکه در عمل هم ثابت کنند می توانیم در همه عرصه‌های جهانی پیروز شویم.

اعزازی همچنین در این بازدید ابراز کرد: رسانه ها نقش بسزایی در نشر ارزش های تمام نشدنی رشادت ها و ایثارگری های آحاد جامعه ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس را به عهده دارند که به نوبه ی خود نقشی اساسی و خطیری را دارند.

جانباز۷۰% و نماینده مردم بناب در ادامه خبرگزاری دفاع مقدس را یکی از ارزشی ترین رسانه‌های در حوزه های نشر آثار دفاع مقدس خواند و از دست اندرکاران، مدیران، دبیران سرویس ها و خبرنگاران به عنوان راویان رشادت‌های رزمندگان نام برد. 

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها