تقدیر مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز از والدین شهید «مجید وفایی»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز به دیدار والدین شهید «مجید وفایی» رفت و از مقام صبر و ایثار آنان تقدیر و تجلیل کرد.
کد خبر: ۲۶۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ - 02November 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز به همراه جمعی از همکاران به دیدار والدین شهید «مجید وفایی» رفت و از مقام صبر و ایثار آنان تقدیر و تجلیل کرد.

شهید «مجید وفایی» در 15 تیرماه 1348 به دنیا آمد. بعد از اعزام به جبهه‌های حق علیه باطل در طی عملیات نصر4 پس از استقامتی شجاعانه در 14 تیر 1366 به فیض شهادت نائل آمد.

مادر گرامی شهید «مجید وفایی» می‌گوید: بار آخری که مجید می‌خواست اعزام شود به او اجازه رفتن ندادم. نگران امتحاناتش بود، ولی خیلی اصرار کرد. آنقدر اصرار کرد و گریه کرد تا این که راضی شدم به رفتنش. همرزمانش بعدها برایمان تعریف کردند که روز شهادتش روی ارتفاعات همراه با 5 نفر دیگر از همرزمانش با گردانی از کماندوهای عراقی درگیر می‌شوند. ولی با شجاعتی مثال زدنی آنقدر با تیربار به آن ها شلیک می کنند تا نتوانند از ارتفاع بالا بیایند و رزمندگان را غافلگیر کنند.

در آخر پس از اینکه تعداد زیادی از دشمن تلفات می‌گیرند، سه نفر از آن ها شهید و دو نفر دیگر زخمی می‌شوند. پسر من هم با اصابت تیری به گلویش و یک تیر به پیشانی اش به شهادت می‌رسد.

همیشه از من می‌خواست که برای شهادتش دعا کنم و می‌گفت: مادر دعا کن که پیکر من بعد از شهادت 10 روز توی بیابان باقی بماند. اما خداوند آرزویش را به حد اکمل برآورده کرد. پیکر فرزندم بعد از شهادت به مدت 10 سال در بین صخره‌ها باقی ماند. در این عملیات فقط 2 نفر از شهدا جا ماندند که یکی از آن‌ها «مجید» من بود.

وقتی استخوان‌هایش را برایم آوردند شک داشتم که خودش باشد. از شدت ناراحتی مریض شدم و سه روز تب کردم. شب سوم به خواب خواهرش آمده و گفته بود: به مادر بگو من خودم هستم. من مجیدم که بالاخره برگشتم.

هنوز هم که برای زیارت به قطعه شهدای بهشت زهرا (س) می‌روم از روی آن‌ها خجالت می کشم. شرمنده‌ام که کار بیشتری از دستم برنیامده است.

از والدین صبور شهید «مجید وفایی» تقدیر شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار