صبح امروز صورت گرفت؛

تجدید میثاق فرماندهان و پرسنل ناجا با ۵۴ شهید دفاع مقدس

فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (چهارشنبه) با پیکر مطهر ۵۴ شهید دوران دفاع مقدس مربوط به ژاندارمری، تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۲۶۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ - 02November 2017
تجدید میثاق فرماندهان و پرسنل ناجا با ۵۴ شهید دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم تشییع پیکر مطهر ۵۴ شهید گمنام و شناسایی شده دوران دفاع مقدس از شهدای ژاندارمری که سال ۱۳۶۷ در منطقه «زبیدات» به شهادت رسیدند، صبح امروز (پنج‌شنبه) در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله «سیداحمد خاتمی» امام جمعه موقت تهران، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و خانواده‌های معزز شهدا برگزار شد.
 
در ابتدای این مراسم، پس از قرائت زیارت عاشورا، پیکر مطهر چند شهید گمنام با تشریفات نظامی وارد میدان شد و در کنار پیکر دیگر شهدای حاضر در میدان قرار گرفت.
 
در ادامه این مراسم، سردار سرتیپ «حسین اشتری» با ورود به میدان، ضمن ادای احترام به مقام والای شهیدان، به جانبازان حاضر در مراسم نیز ادای احترام کرد و نماز میت به امامت آیت‌الله «سیداحمد خاتمی» امام جمعه موقت تهران بر پیکر مطهر شهیدان اقامه شد.
 
در مراسم تشییع پیکر مطهر ۵۴ شهید دفاع مقدس، آیت‌الله «سید احمد خاتمی» طی سخنانی به تبیین پیام‌های این مراسم پرداخت.
 
همچنین سردار سرتیپ «حسین اشتری» در سخنانی ضمن خیر مقدم به خانواده‌های شهدا، این شهیدان را افتخاری برای نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی مفتخر است که بیش از ۱۳ هزار شهید، ۲۰ هزار جانباز و ۲ هزار آزاده را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

ذکر مصیبت اهل‌ بیت (ع) و شعرخوانی فرزند یکی از شهدای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
 
در پایان این مراسم، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و نیز خانواده‌های معزز شهدای حاضر در مراسم، با حضور در کنار پیکر مطهر شهدا، با آن‌ها تجدید پیمان کردند.
 
انتهای پیام/113
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار