تجلیل از همسر شهید «احمد نریمانی»

مدیر امور بانوان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز به دیدار همسر شهید «احمد نریمانی» رفت و از مقام صبر وی تجلیل کرد.
کد خبر: ۲۶۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ - 11November 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، مدیر امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز به دیدار همسر شهید «احمد نریمانی» رفت و از مقام صبر و استقامت او و فرزندانش تقدیر و تجلیل کرد.

شهید «احمد نریمانی» در سال 1337 به دنیا آمد. دانشجوی ترم یک الهیات بود که راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. در آبان سال 1362 در منطقه عملیاتی پنجوین عراق در سمت فرمانده گردان از لشکر 5 نصر خراسان، مشغول نبرد بود که به فیض شهادت نائل آمد. پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای شهرستان اسفراین در بستر خاک آرام گرفته است.

همسر این شهید می‌گوید: فقط 2 سال باهم زندگی کردیم که بیشتر این ایام را هم در جبهه یا در دوره‌های آموزشی بود. خاطرات مشترکمان خیلی کم است. غیر از 2 فرزندم که یادگاری‌های ارزشمند او هستند. سعی کردم فرزندانم را به خوبی تربیت کنم تا رسالت پدرشان را ادامه دهند.

وی ادامه داد: همسرم بسیار صبور و آرام بود. به جرات می‌توانم بگویم که تمام برکت و لطف زندگی من و فرزندانم از برکت خون شهید است.

دپو/////از همسر شهید «احمد نریمانی» تجلیل شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار