نماینده ولی فقیه در استان اصفهان؛

بدون توجه به خطوط سیاسی مدیران لایق را انتخاب کنید

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: باید بدون توجه به خطوط سیاسی داخل کشور افراد و مدیران لایق را سرکار بیاوریم و برای انجام وظیفه بهتر به آنها کمک کنیم.
کد خبر: ۲۶۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ - 02November 2017
بدون توجه به خطوط سیاسی مدیران لایق را انتخاب کنید/ لزوم توجه استاندار جدید به مسائل آبی استانبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، آیت‌الله «سید یوسف طباطبایی‌نژاد» پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه استاندار جدید اصفهان با حضور وزیر کشور، ضمن خیرمقدم به استاندار جدید اصفهان و با تشکر از رسول زرگرپور اظهار داشت: آقای زرگرپور سعی کردند که حتی‌المقدور کارهایی را انجام بدهند، بسیاری از اقدامات امر طبیعی است، اما بعضی‌ از اقدامات برای استان ضروری است که توقع است بر آن دقت بیشتری شود.

وی افزود: یکی از مطالبات و انتظارات مهم در استان اصفهان مسئله آب است که متأسفانه علی‌رغم تلاش‌های استاندار سابق و به دلیل عدم توجه دولت‌ها این کار انجام نگرفت و اگر این اقدام صورت می‌گرفت بسیاری از مشکلات جوانان از جمله بیکاری رفع می‌شد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه تحمل مردم به پایان رسیده و خواستار توجه بیشتر به استان هستند، گفت: استان اصفهان بخش زیادی از مالیات کشور را پرداخت می‌کند و برای این استان طبیعی است که از موضوعاتی مانند گرد و غبار، پساب کارخانه‌ها و غیره راحت باشد.

وی با تاکید بر اینکه لازم است برای پیشرفت کشور و تحقق وعده‌های رئیس جمهور سیاسی کاری را کنار بگذاریم، تصریح کرد: برای ثمربخشی باید 2 کار را انجام داد، نخست اینکه نیروها و مدیران قوی، مومن و متخصص را سرکار بیاوریم وبه انتصاب مدیر دلسوز، کارآزموده و متخصص توجه شود.

آیت‌الله طباطبائی‌نژاد تصریح کرد: دوم اینکه باید بدون توجه به خطوط سیاسی داخل کشور افراد و مدیران لایق را سرکار بیاوریم و برای انجام وظیفه بهتر به آنها کمک کنیم.

وی افزود: امیدواریم استاندار جدید بتواند برنامه‌های این استان را پیش ببرد به شرط آنکه دولت توجه خاص به این استان خاص داشته باشد، ما باز هم می‌گوییم که مشکل آب داریم و نخستین کار این است که برای تونل سد زده شود، رودخانه  سامان دهی شود و بودجه‌ای را برای آب از سوی دولت در اختیار اصفهان قرار داده شود.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم شاهد تحقق وعده‌هایی باشیم که رئیس جمهور قول آن را در استان داده است، استاندار اصفهان نیز بتواند با بودجه‌ای که از سوی دولت دریافت می‌کند به اصفهان خدمت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار