بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 447/ پدارم کریمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

افراط بیش از حد، سبب جدایی هنرمندان می‌شود

فیلم‌نامه‌نویس و مجری تلویزیون گفت: هر چند نظارت بر آثار دفاع مقدس لازم و ضروری است اما نباید صورت افراط به خود بگیرد تا باعث جدایی هنرمندان شود بلکه باید طوری عمل شود تا نسل جوان ما که دارای انگیزه هستند، دلزده نشوند.
کد خبر: ۲۶۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ - 02November 2017
افراط بیش از حد سبب جدایی هنرمندان می‌شودپدرام کریمی فیلم‌نامه نویس و مجری تلویزیون با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس درباره درونی شدن فرهنگ دفاع مقدس در میان نسل جوان و انتقال این مفاهیم به آنان اظهار داشت: برای انتقال مفاهیم دفاع به نسل جوان، ما بیشتر از آنکه در حوزه دفاع مقدس عمل کنیم شعار دادیم. در این بخش مدیران فرهنگی باید ورود پیدا کنند. اما چیزی که وجود دارد برخی مواقع کسی هم که می‌خواهد کار دفاع مقدسی انجام دهد آنقدر سخت می‌گیرند و در بحث نظارت به دام افراط می‌افتند که هنرمند کلا صرفنظر می‌کند.

وی در ادامه توضیح داد: برای همین اکثر هنرمندان به جای ورود به بحث دفاع مقدس سراغ موضوعات اجتماعی می‌روند که دردسر کمتری دارد. البته اگر نگاهی به آمار فروش فیلم‌ها هم داشته باشید خواهید دید که مردم از این آثار استقبال می‌کنند. مدیران فرهنگی باید شرایط آسان‌تری را ایجاد کنند برای تولید آقار دفاع مقدسی. هر چند نظارت بر آثار دفاع مقدسی لازم و ضروری است اما نباید صورت افراط به خود بگیرد تا باعث جدایی هنرمندان شود بلکه باید طوری عمل شود تا نسل جوان ما که دارای انگیزه هستند، دلزده نشوند.

کریمی درباره فعالیت‌های خود گفت: برنامه باغ ملی را روی آنتن شبکه یک داشتیم که بعد از ایام محرم دوباره ادامه پیدا خواهد کرد. فیلم کمدی ـ سیاسی «رویای فرانسوی» را نوشته‌ام که مراحل پیش تولید خود را طی می‌کند. همچنین فیلم‌نامه «خیابان جمهوری» را هم به تازگی تمام کردم که مراحل بعدی آن طی خوهد شد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار