بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 462/ سردار منتظرالمهدی مطرح کرد:

الزام گذرنامه و ویزا برای زیارت اربعین

معاون اجتماعی ناجا گفت: پلیس هر آنچه در توان دارد در طبق اخلاص قرار داده است و با حضور افزون تر در این مراکز و استفاده از تجهیزات نوین و امکانات لازم در زمینه ی تسهیل و تسریع در خدمت هرچه بیشتر امور زائرین تلاش میکند.
کد خبر: ۲۶۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲ - 02November 2017
الزام گذرنامه و ویزا برای زیارت اربعینسردار «سعید منتظرالمهدی» معاون اجتماعی ناجا با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دفاع پرس با بیان توصیه هایی در خصوص رعایت قانون در زیارت اربعین حسینی و عدم حضور بدون گذرنامه اظهار داشت: تمام امکانات برای یک اتفاق بزرگ، یعنی زیارت امام حسین (ع) در اربعین حسینی مهیاست. امسال شاهد استقبال بیشتری نسبت به سال گذشته هستیم، حدود پانصد هزار نفر از سه مرز زمینی «چزابه»، «شلمچه» و «مهران» و همچنین مرز هوایی و دریایی خارج شدند که بخش اعظم آنها از مرز مهران بوده است.

وی با اشاره به عملکرد نیروی انتظانی در خصوص سفر اربعین ادامه داد: پلیس هرآنچه در توان دارد در طبق اخلاص قرار داده و با حضور بهتر و استفاده از تجهیزات نوین و امکانات لازم در زمینه تسهیل و تسریع در خدمت هرچه بیشتر به زوار اربعین تلاش می کند.

معاون اجتماعی ناجا با بیان این موضوع که مرزبانان نیروی انتظامی با چشمانی بیدار حافظان کشور هستند، تصریح کرد: امیدواریم همه این اتفاقات به برکت امام حسین (ع)، در کمال آرامش انجام شود و امنیتی که امروزه در جامعه شاهد آن هستیم، در زمان حال و آینده، جاری باشد.

منتظرالمهدی در ادامه بیان داشت: شرط لازم برای خروج از کشور داشتن گذرنامه معتبر با حداقل شش ماه اعتبار است؛ همچنین اخذ ویزا برای ورود به کشور عراق لازم است و اگر زائران گذرنامه نداشته باشند، نمی توانند از کشور خارح شوند.

وی در پایان گفت: در حال حاضر در کمتر از یک روز، گذرنامه صادر می شود و زمان بیشتر ناشی از اقدامات پست است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها