دمشق خواستار محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به حمص شد

وزارت امور خارجه سوریه بار دیگر در مورد پیامدهای حملات رژیم صهیونیستی به سوریه هشدار داد و خواستار محکومیت این حملات از سوی سازمان ملل شد.
کد خبر: ۲۶۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴ - 02November 2017
دمشق خواستار محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به حمص شدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، وزارت خارجه سوریه در 2 نامه جداگانه به دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت در مورد حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کارگاهی در منطقه حسیاء حمص اعلام کرد جنگنده های رژیم صهیونیستی عصر روز چهارشنبه در تجاوز جدید به کارگاه صنعتی در منطقه حسیاء حمس حمله کردند.

در این نامه ها آمده است: تداوم حملات رژیم صهیونیستی به ملت سوریه در واکنش به پیروزی های گسترده ارتش سوریه بر گروه های تروریستی و به ویژه گروه تروریستی داعش و جبهه النصره صورت می گیرد و این حملات در راستای حمایت این رژیم از گروه های تروریستی تبدیل به اقدامی سازمان یافته شده است.

در بخش دیگر نامه ها آمده است: تجاوز رژیم صهیونیستی همزمان با صدمین سالگرد اعلامیه شوم بالفور انجام گرفت تا نشان دهد که مسئولان این رِژیم به اقدامات تروریستی علیه شهروندان عرب در کشورهای فلسطین، سوریه و لبنان بسنده نمی کنند بلکه تبدیل به حامی رسمی تروریسم شده اند.

وزرات خارجه سوریه ادامه داد: دمشق از شورای امنیت سازمان ملل خواست حملات رژیم صهیونیستی را محکوم کند و اقداماتی را در راستای توقف این حملات در پیش گیرد. همچنین دمشق از این شورا خواست این رژیم را به خاطر حمایت از تروریسم بازخواست کند.

وزارت خارجه سوریه در بخش پایان نامه هایش به سازمان ملل و شورای امنیت تاکید کرد: سرپوش گذاشتن بر جنایت های رژیم صهیونیستی علیه شهروندان سوریه و فلسطین از سوی کشورهای غربی و در رأس آنها آمریکا هیچ کمکی به امنیت و ثبات در منطقه نمی کند و باید در برابر تروریسم رژیم صهیونیستی که با حمایت کشورهای غربی صورت می گیرد، مقاومت کرد چرا که تروریسم خوب و بد وجود ندارد و باید با همه نوع تروریسم مقابله کرد.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها