بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 489/ مویدی مطرح کرد؛

در فضای مجازی به دنبال شناسایی قاچاقچیان هستیم

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به فعالیت این ستاد درخصوص حضور در فضای مجازی جهت شناسایی قاچاقچیان، گفت: متاسفانه در این بخش با تاخیر شروع کردیم که امیدواریم با تلاش دوستان، اشراف مناسبی را شاهد باشیم.
کد خبر: ۲۶۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ - 03November 2017
در فضای مجازی به دنبال شناسایی قاچاقچیان هستیم
«علی مویدی» قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دفاع پرس، در زمینه گسترش شبکه های فروش مواد مخدر و عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: در عصر حاضر، گسترش حوزه های مختلف در فضای مجازی طبیعی است؛ مافیا نیز، یک شبکه پنهان، فعال و زنده در دنیا و در حوزه های مختلف است که سعی بر تسخیر اهداف خود دارد و هر روز کار آنها در حال گسترش است؛ لذا در بخش اعتیاد و مواد مخدر نیز شاهد توسعه و‌ گسترش فعالیت مافیا در فضای مجازی هستیم.

وی با اشاره به فعالیت این ستاد درخصوص حضور در فضای مجازی جهت شناسایی قاچاقچیان، ادامه داد: متاسفانه در این بخش با تاخیر شروع کردیم که امیدواریم با تلاش دوستان، اشراف مناسبی را شاهد باشیم.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پاسخ به سوالی مبنی بر تعاملات این ستاد با مجلس در زمینه قوانینی که اخیرا به تصویب رسیده است و بعضا مورد نقد ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته است، تاکید کرد: در زمینه به تصویب نرسیدن این قانون تلاش کردیم؛ اما بدلیل اینکه در حال حاضر قانون شده است، تابع قانون هستیم و سازوکار های لازم را جهت اجرایی کردن قانون به عمل می آوریم.

مویدی ادامه داد: جلسه ای در زمینه چگونگی سازوکار اجرایی کردن این ماده به قانون مبارزه با مواد مخدر تشکیل شد که می بایست به وظایف خود در قبال این قانون عمل کنیم و ان شاالله بعد از یک سال خروجی این قانون در مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

وی در پایان گفت: علاوه بر این، در تلاشیم در زمینه اجرایی کردن این قانون عوارض کمتری متوجه مردم و جامعه شود.
 
گفت‌وگو از حانیه حجازی

 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار