بیست‌ وسومین نمایشگاه مطبوعات- 509/ شیخ به دفاع پرس خبر داد؛

نامگذاری میادین و معابر شهر تهران به نام شهدای مدافع حرم

معاون شهرداری تهران گفت: شورای شهر و شهرداری تلاش دارند در قالب برنامه‌هایی شهدای مدافع حرم را به مردم تهران معرفی کنند که یکی از آن برنامه‌ها نامگذاری میادین و معابر به نام این شهدای گرانقدر است.
کد خبر: ۲۶۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ - 03November 2017

برنامه‌های شهرداری تهران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت«ابراهیم شیخ» معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس اظهار داشت: شهید ارغوانی از شهدای مدافع حرم از کارمندان شهرداری تهران بود که در ابتدای خدمتم به دیدار خانواده شهید رسیدم و عرض ادب، احترام و فروتنی خودم و کارکنان شهرداری تهران را به خانواده این شهید عرض کردم.

شیخ به برنامه های شهرداری تهران در خصوص ترویج فرهنگ ایثار اشاره کرد و گفت: 800 نفر از فرزندان شهید در شهرداری تهران استخدام شده اند. برنامه داریم از ظرفیت های فرزندان شهدا استفاده کنیم، تعداد قابل ملاحظه ای از ایثارگران نیز در شهرداری تهران حضور دارند. برنامه‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پر رونق‌تر خواهد شد و در بهشت زهرای تهران(س) برنامه های ویژه ای برای تروبج فرهنگ ایثار برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: شهدا از همه وجودشان گذشتند تا بتوانیم امروز آزاد باشیم. ارزش های وجودی آن ها را با هیچ کلامی نمی شود، عنوان کرد.

شیخ با تاکید بر اینکه نباید شهدا را مستمسک برنامه های سیاسی قرار دهیم، تصریح کرد: اگر به شهدا علاقه داریم باید برای پایداری و گسترش ارزش های آنان کار کنیم.

وی یکی از راه های گسترش یاد و نام شهدا را نام گذاری خیابان ها و میادین به نام شهدا دانست و در این باره بیان داشت: هم شورای اسلامی شهر تهران و هم مدیران شهرداری تهران خود را وفادار به ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی می دانند. همانطور که ورودی شهرداری را به تصویر شهید ارغوانی مزین کرده ایم تلاش برای معرفی صدها شهید مدافع حرم دیگر و ده ها هزار شهید شهر تهران خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها