بیست‌ وسومین نمایشگاه مطبوعات- 511/ طاهری در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

دفاع از حرم دفاع از اعتقادات و حریم اهل‌بیت است

حاج «محسن طاهری» مداح اهل‌ بیت (ع) گفت: بحث مدافعان حرم دفاع از عراق و سوریه نیست بلکه دفاع از اعتقادات و حریم اهل‌ بیت است.
کد خبر: ۲۶۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ - 03November 2017
دفاع از حرم دفاع از اعتقادات و حریم اهل‌بیت است/ رسانه ها حقیقت را بگویندحاج «محسن طاهری» مداح اهل‌بیت با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست‌ و‌ سومین دوره نمایشگاه مطبوعات کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس اظهار داشت: حمایت از مدافعان حرم فقط مختص مداح و واعظ نیست و این بحث مربوط به همه‌ی اقشار جامعه است و همه وظیفه دارند از مدافعان حرم حمایت کنند.

وی در ادامه گفت: بحث مدافعان حرم، دفاع از عراق و سوریه نیست بلکه دفاع از اعتقادات و حریم اهل‌بیت است؛ همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: «اگر در خارج از مرزها نمی‌جنگیدیم باید در داخل مرزهای ایران می‌جنگیدیم». حمایت مداح از موضوع دفاع از حرم اهل‌بیت یک امر طبیعی است و حمایت همه‌ی اقشار از این موضوع لازم است.

مداح اهل بیت ادامه داد: از رسانه‌ها این توقع را داریم که اخبار و مطالب را درست و صحیح به مردم منتقل کنند و کم و زیاد نکنند، این مورد مثل این است که مثلا یک مداح روضه‌ کذب بخواند؛ رسانه سعی کند که حقیقت را منتقل کند.

طاهری اظهار کرد: اگر جوانی بخواهد از دوران دفاع مقدس بگوید چون خودش آن ایام را ندیده است سعی کند از آنچه که پیشینیان نقل کرده‌اند بگوید و از شنیده‌های درست مطالب را نقل کند.

گفت‌وگو از احسان ذاکری

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار