بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 519/ تاج الدین در گفت‌وگو با دفاع پرس:

رسیدگی به امور رزمندگان از مهمترین دغدغه‌های فراکسیون ایثارگران است

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: فعال‌ترین فراکسیون حاضر در مجلس شورای اسلامی فراکسیون ایثارگران است و رسیدگی به امور رزمندگان از مهم‌ترین دغدغه‌های این فراکسیون می‌باشد.
کد خبر: ۲۶۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ - 03November 2017

ا«ناهید تاج‌الدین» عضو هیئت رئیسه فراکسیون ایثارگران و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست‌ و‌ سومین دوره نمایشگاه مطبوعات کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی دو فراکسیون در موضوع دفاع مقدس تشکیل شده است، اظهار داشت: فراکسیون ایثارگران و فراکسیون شاهد دو فراکسیونی هستند که با موضوع دفاع مقدس در مجلس فعالیت می‌کنند که در فراکسیون شاهد 17 فرزند شهید و در فراکسیون ایثارگران تمام ایثارگران حاضر در مجلس حضور دارند.

وی در ادامه فعالیت‌های فراکسیون‌های ایثارگران و شاهد را تاثیرگذار دانست و گفت: فراکسیون‌های ایثارگران و شاهد در کوتاه‌ترین زمان جلسات متعددی با مسئولان داشت که در این جلسات تدابیر قابل توجهی در زمینه خدمتگزاری به رزمندگان اندیشیده شده است.

این عضو هیئت رئیسه فراکسیون ایثارگران در ادامه به مشکلات رزمندگان اشاره کرد و بیان داشت: مهمترین دغدغه نمایندگان عضو فراکسیون‌های شاهد و ایثارگران مرتفع کردن مشکلات این قشر از جامعه است.

تاج‌الدین با بیان اینکه لایجه خدمات‌رسانی به ایثارگران دائمی است و تاریخ انقضا ندارد، افزود: موضوع کسر خدمت فرزندان ایثارگران در دستور کار فراکسیون قرار دارد و به صورت جدی پیگیر این موضوع هستیم.

وی در پایان تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه طرح و برنامه‌های مفیدی برای ایثارگران و جانبازان لحاظ شده است.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها