بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 518/ صالحی مطرح کرد؛

سازمان های مردم نهاد باید در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس فعال تر شوند

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در بسیاری از حوزه ها بی برنامه عمل کرده و بودجه کمی را به جانبازان و ایثارگران اختصاص می دهد.
کد خبر: ۲۶۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ - 03November 2017
سازمان های مردم نهاد باید در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس فعال تر شوند
«حمید صالحی» عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و نایب رییس سازمان مردم نهاد حمایت از قربانی های سلاح های شیمیایی با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دفاع پرس در ارتباط با فعالیت های سمن‌ها اظهار داشت: این سمن ها به دنبال انجام فعالیت های صلح طلبانه است؛ از جمله فعال‌ترین سازمان های مردم نهاد در کشور موزه صلح تهران است.
 
صالحی در خصوص حمایت بنیاد شهید از جانبازان ادامه داد: گله از کل دولت است و نه فقط بنیاد شهید و ایثارگران. این بنیاد در بسیاری از حوزه ها بی برنامه عمل کرده و بودجه کمی را به جانبازان و ایثارگران اختصاص می دهد.
 
وی در ادامه افزود: قانون الزام ایثارگران و جانبازان که این روزها مسکوت مانده، می تواند به جانبازان و مصدومان شیمیایی کمک فراوانی کند.
 
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی در پایان گفت: رفتار افراد جامعه همیشه و در همه حال با جانبازان خوب بوده و این فقط مسوولین هستند که کم کاری می‌کنند.
 
گفت‌وگو از مهتاب شیخ انصاری
 
انتهای پیامم/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار