بیست‌ وسومین نمایشگاه مطبوعات- 534/ سردار افشار در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تمام جناح‌ها و جریانات سیاسی مدافع سپاه هستند

رئیس سابق نیروی مقاومت بسیج «تحکیم وحدت داخلی» را از مهم‌ترین نتایج موضع‌گیری آمریکا علیه سپاه برشمرد و گفت: امروز تمام جناح‌ها و جریانات سیاسی در سنگر دفاع از سپاه و انقلاب حضور دارند.
کد خبر: ۲۶۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴ - 03November 2017
تمام جناح‌ها و جریانات سیاسی مدافع سپاه هستندسردار «علیرضا افشار» رئیس سابق نیروی مقاومت بسیج ضمن حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس اظهار داشت: اظهارات آمریکایی‌ها علیه سپاه به دلیل تهدید منافع نامشروع این کشور در منطقه توسط سپاه پاسداران است.
 
وی با اشاره به ادعای ترامپ مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران، افزود: پیش از این سپاه پاسداران به اتهام حمایت از تروریسم در تحریم بود؛ اکنون نیز جای تعجب است که تصمیم گرفتند نهادی که بیشترین سهم را در مبارزه با تروریسم دارد، در لیست تروریست‌ها قرار دهند.  
 
رئیس سابق نیروی مقاومت بسیج خاطرنشان کرد: تحکیم وحدت داخلی از مهم‌ترین آثار رویکرد و موضع‌گیری آمریکاست. امروز تمام جناح‌ها و جریانات سیاسی از هر قشر و طیفی در سنگر دفاع از سپاه و انقلاب حضور دارند و این یکی از نتایج موضع‌گیری ترامپ است.
 
سردار افشار در ادامه به تلاش دشمنان برای محدود کردن توان دفاعی و موشکی ایران اشاره و عنوان کرد: قدرت کشور ما وابسته به موشک نیست؛ بلکه ناشی از وحدت ملی و فرهنگ ایثار و شهادت در داخل کشور است. 
 
وی گفت: توان دفاعی کشور موضوعی نیست که درباره آن مذاکره شود. با وجود مشکلات مالی، دولت در حمایت از این بخش کاملا مصمم است و روزبه‌روز از نظر تجهیزات وضعیت بهتری پیدا می‌کنیم.
 
سردار افشار همچنین به توان پهپادی کشور اشاره کرد و افزود: اهمیت پهپادها و هواپیماهای هدایت‌پذیر از راه دور کمتر از موشک نیست. امروز به پیشرفته‌ترین نوع پهپادها از نظر برد دست یافته‌ایم و ابزار خوبی را در این حوزه و سایر بخش‌های تجهیزات نظامی در اختیار داریم.
 
رئیس سابق نیروی مقاومت بسیج عنوان کرد: حفظ روحیه، وحدت و یکپارچگی از تجهیزات نظامی مهم‌تر است.
 
انتهای پیام/ 131
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار