دبیر ستاد اربعین دانشگاهیان کشور:

موکب‌های «جهان اسلام و جبهه مقاومت» در عراق راه‌اندازی شد

دبیر ستاد اربعین دانشگاهیان کشور از راه‌اندازی موکب‌های «جهان اسلام و جبهه مقاومت» در عراق با همکاری دانشجویان سایر کشورها خبر داد.
کد خبر: ۲۶۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ - 03November 2017
موکب‌های «جهان اسلام و جبهه مقاومت» در عراق راه‌اندازی شدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، داوود گودرزی با اشاره به فضای خاص و شور و حال معنوی این ایام در سطح دانشگاه ها اظهار داشت: از سال گذشته همه دستگاه های آموزش عالی کشور برنامه ریزی کردند و ستاد اربعین دانشجویی را تشکیل دادند.

دبیر ستاد اربعین دانشگاهیان کشور با اشاره به اینکه این ستاد به منظور تسهیل و کمک کردن به دانشجویان برای اعزام به این سفر معنوی تشکیل شده است، افزود: همچنین برای ثبت نام دانشجویان برای اعزام عتبات سامانه «سقا» نیز راه اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه در این سامانه دانشجویان هم ثبت نام کرده و هم از کم و کیف برنامه ها اطلاع می یابند، ادامه داد: همچنین دانشجویان پسر که برای خروج از کشور باید وثیقه ای بگذارند از طریق این سامانه اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت و با صرف کمترین وقت و بدون هزینه مشکلات خود را حل می کند.

اسکان ویژه دانشجویان در کربلا و نجف

گودرزی با بیان اینکه ۵۱ هزار نفر از دانشگاهیان در این سامانه ثبت نام کردند، گفت: با مراجعه به دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های مربوطه مراحل بعدی ثبت نام را انجام و خروج از کشور این افراد صادر شد.

دبیر ستاد اربعین دانشگاهیان کشور  با بیان اینکه در شهرهای نجف و کربلا اسکان ویژه ای برای دانشجویان در نظر گرفته شده است، گفت: تلاش شده تا دانشجویان به سفرهای گروهی و کاروانی ترغیب شوند.

گودرزی در ادامه با اشاره به اسکان و پذیرایی از دو هزار نفر در نجف و سه هزار نفر در کربلا، اظهار کرد: در طول مسیر نیز چندین موکب راه اندازی شده است، با مشارکت دانشجویان کشورهای مختلف، موکب های «جهان اسلام و جبهه مقاومت» راه اندازی شده است.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار