نرم افزار چند رسانه‌ای سرلشگر شهید نورعلی شوشتری منتشر شد

نرم افزار چند رسانه‌ای سرلشگر پاسدار «شهید نورعلی شوشتری» فرماندهی قرارگاه قدس زاهدان با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی و نشر الکترونیکی شاهد منتشر شد.
کد خبر: ۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۴ - 02September 2013

نرم افزار چند رسانه‌ای سرلشگر شهید نورعلی شوشتری منتشر شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، نرم افزار چند رسانهای سرلشگر «شهید نورعلی شوشتری» شامل مجموعهای از اطلاعات و آثار مرتبط با این شهید معظم از جمله 295 قطعه عکس و 6000 دقیقه فیلم و صوت منتشر شد.
از بخشهای دیگر این نرم افزار میتوان به عناوینی همچون زندگینامه، وصیت نامه، خاطرات شهید، در کلام یاران، در کلام ولایت، نگین وحدت اشاره کرد که همه بخشهای فوق قابلیت جستجو و استخراج اطلاعات را دارند.


این نرم افزار نود و یکمین نرم افزار چند رسانهای است که به همت معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در قالب لوح فشرده منتشر شده است. علاقه مندان برای تهیه این نرم افزار چند رسانهای میتوانند با مؤسسه فرهنگی شاهد به شماره تلفن 88829523 تماس حاصل کنند.


سردار شهید "نورعلی شوشتری" جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده قرارگاه قدس بود که در 26 مهرماه سال 1388 در عملیات تروریستی شهر سرباز استان سیستان و بلوچستان به مقام رفیع شهادت نائل شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار