امیر شمخانی در مراسم روز 13 آبان:

ایران رکورددار ذلیل‌سازی آمریکاست/ ترامپ توان فعال‌سازی «لاف»‌هایش را ندارد

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز ایران اسلامی رکورد دار خوار و ذلیل‌سازی توطئه‌های آمریکایی‌ها در جهان است.
کد خبر: ۲۶۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ - 04November 2017
ایران رکورد دار ذلیل‌سازی آمریکاست
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریابان «علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم گرامیداشت روز 13 آبان (استکبارستیزی) که در مقابل لانه سابق جاسوسی آمریکا در حال برگزاری است، اظهار داشت: ‌خوی استکباری آمریکایی‌ها در دوران‌های مختلف حکومتی جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها در دنیا به ثبت رسیده است.
 
وی افزود: ما برای دفاع از خود و حفظ هویت انقلابی، خون‌های بسیاری تقدیم کرده‌ایم.

امیر شمخانی بیان داشت: مراسم روز استکبارستیزی امسال متفاوت‌تر از گذشته است و سیاست‌های ضد ایرانی ترامپ مردم را به خیابان‌ها کشانده است. امروز ایران اسلامی رکورددار خوار و ذلیل‌سازی توطئه‌های آمریکایی‌ها در جهان است.
 
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ترامپ در تحقق وعده‌های انتخاباتیش شکست خورده و خود و اطرافیان و متحدان منطقه‌ایش خوب می‌دانند که توان فعال‌سازی لاف‌هایش را ندارد.
 
وی خاطرنشان کرد: امروز نماد اقتدار در منطقه تعریف مشخصی دارد و جمهوری اسلامی ایران در راس ثبات و قدرت قرار دارد و کشورهایی که با پول و طراحی آمریکا گاها در مرزهای ما اقداماتی کردند هم در درون و هم در منطقه فاقد هویت هستند‌.
 
شمخانی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران تاکنون به تعهدات خود در حوزه برجام پایبند بوده است، افزود: تاکنون هشت مرتبه از سوی آژانس انرژی اتمی عمل به تعهدات در مذاکرات تایید شده و دیگران نیز بر غیرقابل مذاکره بودن برجام و اضافه کردن موضوعات موشکی و غیره تاکید کرده‌اند، اما باز هم شاهد اعمال تحریم‌های جدید و تحمیع تحریم‌های قبلی از سوی دشمن استکباری هستیم.

وی تصریح کرد: حافظه تاریخی ملت‌های منطقه مملو از خیانت‌های آمریکا به همپیمانانش همچون صدام و... است، لذا نتیجه اعتماد به آمریکا در حافظه تاریخی ملت‌های منطقه ثبت شده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی همچنین گفت: سیزدهم آبان امسال سبب استحکام وحدت و همگام‌‌سازی مردم با مسئولان شد و ان‌شالله با تلاش یکدیگر حل مشکلات کشور را تا سال 97 شاهد باشیم و سیزدهم آبان سال آینده آمریکا را عاجزتر از قبل ببینیم. 
 
وی بیان داشت: ایجاد بحران‌های امنیتی، تنش و مزاحمت با تحریک همسایگان و تلاش برای تضعیف جمهوری اسلامی بخشی از اقدامات آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی بوده است و تمامی این اقدامات خصمانه نتیجه‌ای جز این نداشته است که همه بگویند ایران قدرتمندتر شده است. ایران با اتکا به قدرت لایزال الهی توانسته توطئه‌های دشمنان را خنثی کند. 
 
دبیر شورای عالی امنیت ملی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم ایران «مادر بمب‌ها» را بی‌اثر کردند، امروز هم می‌روند تا بمب مادر تحریم‌ها را بی‌اثرتر بسازند!
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار