نسل ما نسل حججی‌هایی است که در مقابل استکبار تسلیم نمی‌شود

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه اصفهان در بیانیه‌ای اعلام کرد: نسل ما نسل حججی‌هایی است که در مقابل استکبار نه تنها تسلیم نمی‌شویم که با اقتدا به مولایمان حسین (ع) در راه این مبارزه «سر» می‌دهیم.
کد خبر: ۲۶۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ - 04November 2017
نسل ما نسل حججی‌هایی است که در مقابل استکبار تسلیم نمی‌شود
به گزارش دفاع پرس از اصفهان، جمعی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه اصفهان به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیهای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: 13 آبان امسال در غوغای همایش عظیم پیاده‌روی اربعین فرا می‌رسد. تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، کشتار دانش آموزان در تهران و تسخیر لانه جاسوسی اشتراکشان فقط در «13 آبان» نیست، بلکه والاترین اشتراکشان را وام‌دار مکتب امام حسین (علیه‌السلام) در مقابله با ظلم و شعار ناب «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» هستند.

13 آبان برای مستضعفان درسی است که چگونه چپاول‌گران و غارت‌گران را به زباله‌دان تاریخ بسپارند و به آنان آموخت که تنها در برابر «الله» به کرنش بنشینند و خوی استکبارستیزی را با شکستن دیوار ستم همواره در خود زنده نگاه دارند.

تاریخ نشان داده است که ایدئولوژی استکبار در مقابل اهداف انقلاب اسلامی تغییرناپذیر است و منوط به سران و رئیس‌جمهورهایشان نمی‌شود. یاوه‌گویی‌های اخیر ترامپ اگرچه بی‌پرده و با صراحت چهره‌ی مبتذل استکبار را بار دیگر به بشریت نشان داد اما برای آنانی که دشمنی دشمن را از یاد نبرده‌اند فرقی نمی‌کند که ترامپ باشد یا زید، خوی استکباری آمریکا به عنوان مصداق اتم برای ملت انقلابی‌مان عیان بوده است اما اخیراً پرده‌ای دیگر از چپاول‌گری‌هایشان برای بشریت نمایان شد و بار دیگر ابتذال چهره واقعی خودشان را نمایان ساخت.

اعمال قانون کاتسا علیه نظام و تحریم‌های جدید آمریکا بعد از برجام علیه کشور ایران هشداری جدی برای آن دسته از مسئولانی است که هنوز هم که هنوز است نمی‌توانند دشمنی دشمن را ببینند و با ساده‌انگاری و خوش‌بینی و صلح‌طلبی با این شیطان بزرگ قصد وقت‌کشی برای مبارزه استکبار را دارند. ملت انقلابی ایران با فریاد بر سر استکبار نشان داده است که خوی استکبارستیزی متعلق به زمان یا برهه خاصی از تاریخ نبوده بلکه یک واقعیت عینی و استدلال منطقی است.

امروز دوباره فریادمان را قاطعانه بر سر استکبار می‌کشیم و خواهیم گفت که علم‌مان علم حسین فهمیده‌ها است و تفکرمان همان تفکر استکبارستیزی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مخصوصاً در هشت سال دفاع مقدس در عمل ثابت کرده‌ایم. تجربه برجام و اعتماد دوباره به آمریکا و تکرار تلخ تاریخ و درس نگرفتن از تاریخ گذشته ایران نشان داد که بزک کردن چهره آمریکا خیانتی فاحش و آشکار به خون شهدا است و بس.

پیام دانشجویان به مسئولان، تقویت خوی استکبارستیزی و درس گرفتن از تجربه‌های تلخ تاریخ است. وقت آن رسیده است که به عدالت‌خواهی از ملت ایران با اشرافی‌گری مسؤولان، بی‌عدالتی‌ها و تبعیض‌ها مبارزه کنید و ظلم را هر کجا هست فریاد بزنید و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند: «بزرگ‌ترین مبارزه با آمریکا، خدمت به این مردم است»، جهادگونه به مبارزه بپردازید.

ما دانشجویان انقلابی همگام و هم‌صدا با ملت عزیزمان اعلام می‌داریم که ادامه دهنده‌ راهی هستیم که امام راحل با تأسی از مکتب اهل‌ بیت (ع) برایمان گشوده است.

نسل ما نسل حججی‌هایی است که در مقابل استکبار نه تنها تسلیم نمی‌شویم که با اقتدا به مولایمان حسین (ع) در راه این مبارزه «سر» می‌دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها