جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

سپاه پاسداران برای شکست نظام استکبار جهانی عزم خود را جزم کرده است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به تلاش سپاه در پاسداری از ارزش‌های نظام اسلامی و انقلاب گفت: سپاه پاسداران برای شکست نظام استکبار جهانی اهتمام جدی داشته و عزم خود را جزم کرده است.
کد خبر: ۲۶۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ - 04November 2017

سپاه پاسداران برای شکست نظام استکبار جهانی عزم خود را جزم کرده استبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان در اردبیل اظهار داشت: امروزه تنها ملت‌های مسلمان متصل به ولایت فقیه و ولی امر می‌توانند مسیر خود را ادامه داده و با شکست روبه‌رو نباشند چرا که بدون داشتن رهبر و پیشوا مسلمانان هیچ تاثیری نخواهند داشت.

وی با اشاره به ولایتمداری ملت ایران و پشتیبانی و حمایت از ولی فقیه بیان کرد: دیگر زمان خالی کردن پشت امام و رهبری و کشتن امام حسین (ع) به دست مسلمانان تمام شده و ملت ایران هیچ گاه پشت رهبر و ولی فقیه خود را خالی نمی‌کنند که برپایی راهپیمایی با این عظمت بیانگر و تائیدکننده این امر است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به تلاش سپاه در پاسداری از ارزش‌های نظام اسلامی و انقلاب تصریح کرد: سپاه پاسداران برای شکست نظام استکبار جهانی اهتمام جدی داشته و عزم خود را جزم کرده که همین امر سبب شد تا استکبار جهانی دست به اظهارات سخیفانه علیه سپاه پاسداران بزند.

حاجی‌‌صادقی افزود: با اقدامات و فعالیت‌هایی که سپاه دارد استکبار جهانی حق دارد از آن ناراحت شده و اقدام به توهین کند اما این توهین‌ها و اظهارات سخیفانه نه تنها از ارزش‌های والای این نهاد ارزشی کم نمی‌کند بلکه آمریکا و سردمداران آن را در نزد همگان رسواتر کرد.

وی گفت: براساس وعده‌هایی که ولی امر مسلمانان داده‌اند نابودی و از بین رفتن رژیم کودک‌کش صهیونیستی نزدیک بوده و به‌زودی دنیا این روز را جشن خواهد گرفت و حقانیت ایران اسلامی در دفاع از مظلومان و ستمدیدگان جهان بیش از گذشته نمایان می‌شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران حسینی بودن و حسینی ماندن را رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: ملت ایران در عرصه‌ها و برهه‌های مختلف با هوشیاری و بصیرت مثال‌زدنی و ولایت‌پذیری محض نشان داده‌اند که لیاقت درک حضور امام زمان را دارند و ولایتمداری را رمز پیروزی می‌دانند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم اردبیل در راهپیمایی روز 13 آبان‌ماه بیان کرد: این حضور پرشور و پرصلابت صورت یکپارچه و متحدانه نشان از قدرت ملت ایران و نظام دارد که لرزه بر اندام دشمنان انقلاب خواهد انداخت و خواب آنها را آشفته می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار