سیدحسین نقوی‌حسینی:

نیروی قدس سپاه دماغ آمریکا را به خاک مالیده است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها حق دارند از ملت ایران عصبانی باشند زیرا ملت ایران و نیروی قدس سپاه، دماغ آمریکا را در عراق و سوریه به خاک مالیده است.
کد خبر: ۲۶۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ - 04November 2017
فوری//سایت هسته ای ما،فرهنگ عاشورا استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، «سیدحسین نقوی‌حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان در جمع راهپیمایان کرمانی اظهار داشت: همه استکبار با خیمه امام حسین (ع) مشکل دارند.

وی افزود: استکبار باید بداند که همه چیز مردم ایران کربلا و عاشورا است و سایت هسته‌ای ما، خیمه اباعبدالله‌الحسین (ع)، فرهنگ عاشورا و هیئت عزاداری و عَلَم ابوالفضل (ع) است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: هر کس برای عظمت ملت ایران تلاش می‌کند باید عَلَم ابالفضل (ع) را برافراشته نگه دارد و دشمن با این مخالف است، زیرا افغانستان هم بمب اتم دارد و رژیم صهیونیستی کلاهک هسته‌ای دارد و هیچکس هم با او مشکل ندارد، مشکل آنها با ملت ایران و انقلاب اسلامی، مکتب عاشورا است.

نقوی‌حسینی با بیان اینکه کرمان سرزمین مردانی بزرگ مانند سردار «قاسم سلیمانی» است گفت: ایران 25 میلیون زائر را با امنیت کامل در عراق مدیریت می‌کند و آمریکا از این عصبانی است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: در 13 آبان سال 58 برای همیشه، تاریخ این ملت به جاسوسخانه آمریکا، خاتمه داد و دانش‌آموزان این نسل باید واقعیت‌ها را بدانند و امیدواریم روزی فرا برسد همه اسناد و مدارک و تمام مطالب این جاسوسخانه به دانش‌آموزان و دانشجویان ارائه شود تا مشخص شود چرا ملت ایران، آنها را بیرون کرد.ند

وی با اشاره به توطئه‌های استکبار طی 38 سال گذشته علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران گفت: هر امتی که امامش را گم کرد حتماً خسارت دید و نابود شد؛ امام را گم نکنید؛ ایشان پنج سال پیش فرمودند «ما به آمریکا اعتماد نداریم، به مذاکره خوشبین نیستیم، آمریکا دولت عهدشکن و پیمان‌شکن است» و امروز بیان امام امت به ظهور رسیده و می‌بینید آمریکایی‌ها وفادار نیستند.

نقوی‌حسینی گفت: من به شما بگویم چیزهایی که امام امت در خشت خام می‌بیند منِ دکترای سیاسی در آینه هم نمی‌بینم؛ در عاشورا این طرف جبهه اذان بود، آن طرف هم؛ این طرف قرآن و نماز جماعت بود، آن طرف هم؛ اما آن جبهه‌ای حق است که امام در آن است.

این نماینده مجلس گفت: امروز آمریکایی‌ها با تمام توان و انرژی ظرفیت خود را به کار گرفته و بازیگران بین‌المللی را علیه ما به صحنه آوردند؛ آنها حق دارند از ملت ایران عصبانی باشند زیرا ملت ایران و نیروی قدس سپاه، دماغ آمریکا را در عراق و سوریه به خاک مالیده است و امروز 25 میلیون زائر در عراق شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند.

وی دقت موشک‌های دوربرد جمهوری اسلامی ایران را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه وقتی این موشک‌ها از کرمانشاه، داعش را به طور دقیق نشانه می‌گیرد، می‌تواند تل آویو و واشنگتن را هم بزند، اظهار داشت: برای همین است که جنگ نظامی را کنار گذاشته و با تحریم‌های اقتصادی ملت ایران را هدف قرار داده است و آنها منابع قدرت ملت ما را هدف قرار دادند و اولین منبع قدرت ما، ملت هستند که آمریکا آنها را تروریست می‌خواند و می‌خواهد با تحریم، ملت ما را از صحنه خارج کند.

نقوی‌حسینی ادامه داد:  آمریکا با همه توان آمده که در مقابل ملت ایران بایستد و ما طی سال‎های گذشته نشان دادیم که منابع قدرت ما قوی‌تر از استکبار هستند و با همه توان مقابل آنان خواهیم ایستاد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: همان‌ها که فکر می‌کردند آمریکا با مذاکره نرم می‌شود، امروز اعتقاد راسخ پیدا کردند که آمریکا قابل مذاکره نیست و امروز می‌گویند آمریکا قابل اعتماد نیست و به دیگران هم توصیه می‌کنند با آمریکا مذاکره نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار