برگزاری مراسم تشییع 4 شهید در اصفهان

مراسم تشییع و تدفین پیکر 2 شهید تازه تفحص شده انتظامی اصفهان به همراه پیکر دو شهید مدافع حرم دوشنبه 15 آبان ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ - 04November 2017
برگزاری مراسم تشییع 2 شهید مدافع حرم و 2 شهید ژاندارمری اصفهانبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، طی روزهای گذشته 54 شهید مفقودالاثر ژاندارمری که در سال 67 همزمان با پذیرش قطعنامه 598 در حمله ناجوانمردانه رژیم بعثی عراق به شهادت رسیده و به ‌صورت دسته جمعی مدفون شده بودند مورد شناسایی و تفحص قرار گرفتند که تعداد دو نفر از این شهدا به نام‌های «محسن ملکیان» و «سعید شکریان» متعلق به استان اصفهان هستند.

بر این اساس مراسم استقبال از پیکر این شهدا صبح امروز با حضور فرمانده انتظامی استان اصفهان، مسئولان استانی و خانواده شهدا در فرودگاه شهید بهشتی انجام شد.

صبح روز یکشنبه 14 آبان ماه نیز مراسم وداع کارکنان انتظامی با پیکرهای مطهر این دو شهید گرانقدر از ساعت 9 صبح در مصلی ستاد انتظامی استان برگزار می‌شود.

همچنین مراسم تشییع و تدفین پیکر شهدای تازه تفحص شده انتظامی اصفهان به همراه پیکر دو شهید مدافع حرم از ساعت 9 صبح روز دوشنبه 15 آبان ماه از خیابان فیض به سمت گلستان شهدا برگزار و در کنار همرزمان شهیدشان به خاک سپرده خواهند شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار