پیام تسلیت «اسماعیل‌ هنیه» به سردار سلیمانی

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، در پیامی، درگذشت پدر سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را به وی تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۶۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰ - 04November 2017
پیام تسلیت «اسماعیل‌ هنیه» به سردار سلیمانی
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، در پیامی، درگذشت پدر سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را به وی تسلیت گفت.
 
متن پیام «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) به سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است:

«برادر بزرگوار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی حفظه الله
سلام علیکم ورحمه الله وبرکاته
 
در جنبش مقاومت اسلامی حماس با دلی مومن به قضا و قدر الهی، در اندوه و تالم خبر درگذشت پدر حضرتعالی مرحوم حاج حسن سلیمانی رحمت الله علیه را دریافت کردیم.
ما در جنبش حماس، خالصانه به حضرتعالی و خانواده محترم تسلیت و تعزیت می گوییم و از خداوند بلند مرتبه مسئلت که ایشان را مشمول رحمت و مغفرت خود قرار دهد و بهشت برین را نصیب شان گرداند و به شما، بستگان و دوستداران ایشان صبر جمیل و اجر جزیل عطا فرماید.

انا لله وانا الیه راجعون

برادر شما
اسماعیل هنیه
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی(حماس)»

خاطر نشان می‌شود «حاج حسن سلیمانی» پدر حاج قاسم سلیمانی سه‌شنبه نهم آبان در سن 95 سالگی در اثر کهولت سن در استان کرمان دار فانی را وداع گفت که مراسم تشییع و تدفین وی با حضور شخصیت‌هایی از لبنان، عراق و سوریه در روستای «قنات‌ملک رابر» کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار