یدیعوت آحارونوت:

ادعای حریری درباره احتمال ترور وی بهانه‌ای بیش نیست

یک روزنامه صهیونیستی نوشت: اعلام استعفای «سعد حریری» نخست‌وزیر لبنان از ریاض «اتفاقی» نیست و ادعای وی درباره احتمال ترورش فقط بهانه است.
کد خبر: ۲۶۵۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ - 05November 2017

صحبت حریری درباره احتمال ترور وی، بهانه‌ای بیش نیستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در گزارشی درباره استعفای «سعد الحریری» از نخست‌وزیر لبنان نوشت: این موضوع که حریری، عربستان را برای اعلام بیانیه استعفایش انتخاب کرده است، ناگهانی نیست؛ زیرا سعودی‌ها خود حامی‌ وی هستند. صحبت‌های حریری درباره اینکه دست‌های پشت‌پرده قصد ترور وی را دارند، بهانه‌ای بیش نیست.

یدیعوت آحارونوت در ادامه نوشت: بهترین متن سخنرانی‌هایی که در اسرائیل علیه حزب‌الله و ایران نوشته شده است، مانند متن استعفای ضد ایرانی و ضد حزب‌اللهی سعد حریری نبود.

در ادامه این گزارش آمده است: سعودی‌ها در حال هموار کردن مسیر برای تشدید مقابله با ایران هستند و برآوردها در بیروت حاکی از آن است که حزب‌الله برای دریافت ضربه‌، به حالت آماده‌باش درآمده است.

یدیعوت آحارونوت ادامه داد: این خانواده پادشاهی عربستان بود که حریری را از قصرهای باشکوه در پاریس بیرون کشید و وی را به سمت رقابت برای منصب نخست‌وزیری لبنان هل داد.

حریری دیروز ضمن اعلام استعفای خود از شبکه «العربیه»، به شدت به ایران و حزب‌الله حمله کرد.

انتهای پیام/ 421
نظر شما
پربیننده ها