به مناسبت اربعین حسینی؛

صدای ناله کودکان تشنه‌لب عترت پیامبر از ورای تاریخ به گوش می‌رسد

هنوز صدای ناله کودکان تشنه‌لب عترت پیامبر از ورای تاریخ به گوش می‌رسد و هنوز کربلا بوی آتش و دود خیمه‌های سوخته حضرت حسین بن علی (ع) را در مشام خود دارد. هنوز گریه و زاری کودکان حسین (ع) که در زنجیر مزدوران شیطان اسیر بودند به گوش می‌رسد.
کد خبر: ۲۶۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ - 05November 2017
ناله كودكان تشنه لب عترت پيامبر از ورای تاريخ به گوش می‌رسدگروه حماسه و جهاد دفاع پرس: کربلای حسینی اینک در انتظار گام‌های استوار شیعیان لحظه‌شماری می‌کند و چشم‌های خون گرفته قتلگاه سالار شهیدان به راهی دوخته شده است که فریاد الله‌اکبر در آن طنین انداز شود، و «فرات» شرمسار از عداوت یزیدیان، برق شمشیر عزیزانی را به انتظار نشسته است که به خون‌خواهی فرزند پیامبر اکرم (ص) برخاسته و اینک پس از 13 قرن و اندی هنوز فریاد «هل من ناصر ینصرنی» آن امام مظلوم را می‌شنوند و لبیک می‌گویند.

«علقمه» در انتظار جوانان غیرتمندی است که به تقاص خون علمدار رشید حسین (ع)، ابوالفضل العباس علیه‌السلام کمر همت بسته‌اند و با هرچه که یزید و یزیدی است در ستیزند.

پرچم سرخی که هنوز بر فراز گنبد بارگاه امام شهیدان عطشان در اهتزاز است ما را به ادامه راه مقدسشان و تداوم نهضت و قیامشان فرا می‌خواند.

هنوز صدای ناله کودکان تشنه‌لب عترت پیامبر از ورای تاریخ به گوش می‌رسد و هنوز کربلا بوی آتش و دود خیمه‌های سوخته حضرت حسین بن علی (ع) را در مشام خود دارد. هنوز گریه و زاری کودکان حسین (ع) که در زنجیر مزدوران شیطان اسیر بودند به گوش می‌رسد و هنوز آه و ناله اولیاء خدا از بالای شتران بی‌جهاز و جمازه بلند است.

صدای سائق کفش‌ها بر سینه جاده‌ها، صدای اسارت، جا ماندن رقیه در خرابه و بی‌کسی زینب (س) به گوش می‌رسد. شیعیان به سوی حرم امام حسین (ع) در حرکتند تا صدای مظلومیت امام (ع) و یارانش را به گوش جهانیان برسانند.
 
انتهای پیام/ 131
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار