سردار اشتری اعلام کرد؛‌

تردد 50 درصدی راهپیمایان اربعین از مرز مهران/ بازگشت 300 هزار زائر از مرزهای سه‌گانه

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام این مطلب که تاکنون یک میلیون و 800 هزار زائر از مرزهای سه‌گانه عازم عتبات عالیات شده‌اند، گفت: بیش از 50 درصد زائران از مرز مهران تردد کرده‌اند.
کد خبر: ۲۶۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ - 05November 2017
خروج یک میلیون و 800 هزار زائر از مرزها/ تردد 50 درصدی از مرز مهران/ بازگشت 300 هزار زائر از مرزهای سه‌گانهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در حاشیه بازدید از مرز مهران اظهار داشت: بیش از 50 درصد زائران از مرز مهران تردد کرده‌اند و مابقی از سایر مرزها عازم عتبات عالیات شده‌اند.

وی ادامه داد: امروز با توجه به تراکم موجود، ترددها به سهولت در جریان است به  طوری که تا این لحظه یک میلیون و 800 هزار زائر موفق شده‌اند از مرزها وارد خاک عراق شوند.

سردار اشتری با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران اظهار داشت: تاکنون 300 هزار زائر از سه مرز مهران، شلمچه و چذابه به داخل کشور بازگشتند.

فرمانده ناجا طی توصیه‌ای به مردم گفت: زائران عزیز به امید اینکه در شهرها و پایانه‌های مرزی بتوانند گذرنامه و ویزا اخذ کنند راهی شهرهای مرزی نشوند چرا که در شهرها و پایانه‌های مرزی به هیچ وجه گذرنامه و ویزا صادر نمی‌شود و مراجعه آن‌ها تنها باعث بروز مشکلات برای خود آن‌ها بلکه برای زائران دیگر و مأموران اجرایی می‌شود.

سردار اشتری در ادامه از همراهی و همکاری خوب مردم و زائران با پلیس تشکر کرد و به زائرانی که با وسایل نقلیه شخصی خود راهی این سفر شده‌اند، توصیه کرد: قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و به هشدارهای پلیس نیز توجه کنند.

فرمانده ناجا در پایان خاطرنشان کرد: جاده‌های منتهی به مرزها پر ازدحام شده است، لذا می‌طلبد رانندگان عزیز با صبر و حوصله و گذشت این مسیر را طی کنند.

انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار