معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد؛

اعزام کاروان اهل تسنن کرمان به پیاده روی اربعین

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در راستای تحکیم وحدت بین تشیع و اهل تسنن، کاروان اهل تسنن از استان کرمان به پیاده روی اربعین حسینی اعزام شد.
کد خبر: ۲۶۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ - 05November 2017
کاروان اهل تسنن از استان کرمان به پیاده روی اربعین حسینی(ع)اعزام شد«سیاووش مسلمی» معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: در راستای تحکیم وحدت بین شیعه و سنی، کاروان اهل تسنن از استان کرمان پس از تجدید میثاق با شهدای گمنام از محل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان به پیاده روی اربعین حسینی اعزام شد.
 
وی افزود: سپاه ثارالله کرمان در جهت ارتباط‌ گیری عمیق‌تر، تحیکم خانواده و وحدت بین فرقه و ادیان مختلف برنامه‌های فرهنگی وسیعی را اجرا می‌کند که یکی از این برنامه‌ها اعزام کاروانی از اهل تسنن به مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) امسال است.
 
این مسئول ادامه داد: با هماهنگی‌هایی که در 4 شهرستان قلعه گنج، فاریاب، ریگان و فهرج انجام شد، از میان داوطلبین وبرادارن اهل تسنن تاثیرگذار که ابرازعلاقه‌مندی کردند،نام نویسی انجام و افراد مزبور به این پیاده روی اعزام شدند.
 
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ثارالله کرمان گفت: حضور میلیونی پیاده روی اربعین حسینی (ع) حاصل انسجام وحدت و مشارکت آحاد مردم به منظور پاسخگویی به استکبار جهانی و در هم شکستن استراتژی تفرقه‌ای که از سوی صهیونیست جهانی و ایادی آنها طراحی شده، است.
 
وی در پایان گفت: با توجه به اینکه اعزام این کاروان با استقبال بزرگان اهل تسنن روبرو شد، امیدواریم در سال آینده نیز شاهد اعزام کاروان‌هایی از سوی استان کرمان باشیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار