«حجت‌الاسلام اشرفی‌اصفهانی» در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دفاع مقدس الگوی رزمندگان جبهه مقاومت است

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب ما در همه جای جهان شناخته شده است، گفت: مردم عراق و سوریه و دیگر ملت‌‌های آزاده منطقه از ایستادگی رزمندگان دوران دفاع مقدس الگو می‌گیرند.
کد خبر: ۲۶۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ - 06November 2017

دفاع مقدس الگوی رزمندگان جبهه مقاومت استحجت‌الاسلام محمد اشرفی اصفهانی نماینده اسبق مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس با بیان اینکه سرافرازی انقلاب اسلامی مرهون خون پاک شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: ایران امروز، در منطقه و در قیاس با کشورهای مختلف جهان، امنیتی مثال زدنی دارد که تمام این افتخارات از برکات انقلاب و ازخودگذشتگی و فداکاری‌های رزمندگان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه در راه دفاع از کشور و صیانت از انقلاب و دستاوردهای عظیم آن، خون‌های فراوانی تقدیم اسلام کرده‌ایم، افزود: پیروزی انقلاب و ایستادگی رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی از افتخارات ایران اسلامی است که نباید بگذاریم تحت هر شرایطی به دست فراموشی سپرده شود.

حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی تصریح کرد: جانبازان و ایثارگران که بازماندگان دوران دفاع مقدس هستند باید مورد توجه بیشتر مسئولین قرار بگیرند؛ چراکه عمر و زندگی‌شان را برای دفاع از کشور فدا کردند.

این نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ فرصت‌های ناشی از پیروزی انقلاب اسلامی را که می‌توانست حرکت به‌سوی پیشرفت را در ایران ممکن سازد، تحت تأثیر خود قرار داد و زیان‌های فراوانی به مردم وارد کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به ویرانگی و تخلیه شهرهای غرب و جنوب کشور مانند آبادان، خرمشهر، سوسنگرد، قصر شیرین و سرپل ذهاب اشاره کرد.

اشرفی اصفهانی ایستادگی در برابر رژیم بعث و متحدانش را رمز پیروزی رزمندگان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: شهدای جنگ تحمیلی کاری کردند که هیچ کشوری جرات حمله به ایران را نداشته باشد.

وی با اشاره به الگوگیری مردم عراق و سوریه و دیگر ملت‌‌های آزاده منطقه و جهان از ایستادگی ملت بزرگ ایران در دفاع مقدس، بیان کرد: مکتب مقاومت شهدا و ملت ایران، سوریه را نجات داد.

حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی  رسیدگی به امور ایثارگران و جانبازان را از مهم‌ترین وظایف مجلس شورای اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: نه‌تنها فراکسیون‌های ایثارگران وشاهد بلکه تمام فراکسیون‌های مجلس باید دغدغه دفاع مقدس را داشته باشند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار