سردار عبداللهی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

امروز در حوزه مهندسی نیازی به بیگانگان نداریم

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه گفت: امروز به حدی از توانمندی دست یافته‌ایم که در حوزه مهندسی، نیازی به بیگانگان نداریم.
کد خبر: ۲۶۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۱ - 06November 2017
امروز در حوزه مهندسی نیازی به خارجی ها نداریمسردار سرتیپ «عبادالله عبداللهی» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در خصوص تحریم‌های اخیر آمریکا علیه سپاه اظهار داشت: تحریم‌های آمریکا علیه ایران 37 سال است که اعمال می‌شود و این هم موضوع جدیدی نیست؛ البته در دورانی که دایره شمول تحریم‌ها تنگ‌تر شد، خارجی‌ها که پروژه‌های بزرگی را در کشورمان انجام می‌دادند، این پروژه ها را رها کردند و رفتند.

وی افزود: اما پس از آن توانستیم با تکیه بر توانمندی‌های داخلی بویژه نیروی انسانی، هم پروژه‌های بزرگی را انجام دهیم و هم اینکه از توانمندی‌های داخل استفاده کنیم، به نحوی که امروز به حدی از توانمندی دست یافته ایم که در حوزه مهندسی، نیازی به خارجی‌ها نداریم.

سردار عبداللهی سپس با اشاره به اینکه پاسخ ما مقابله با تحریم‌هاست، ادامه داد: همانند دوران دفاع مقدس که در برابر همه دنیا ایستادگی کردیم و پیروز شدیم، امروز هم با اتکا به فرمایشات رهبری مبنی بر استفاده از توانمندی‌های داخلی و نیز حمایت مردم، قطعا در برابر آن‌ها موفق خواهیم بود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها