فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح خبر داد؛

کنترل تردد زائران به عراق با احداث گیت‌های کنترلی مختلف

فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح از کنترل تردد زائران به عراق با احداث گیت‌های کنترلی مختلف و پایش تصویری خبر داد.
کد خبر: ۲۶۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷ - 05November 2017
کنترل تردد زائران به عراق با احداث گیت‌های کنترلی مختلفبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار محسن فتحی زاده فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح در دیدار با  «کاظم محمد عقابی» رئیس هیئت پایانه های مرزی عراق گفت: از ابتدای آغاز سفر اربعین، پلیس جمهوری اسلامی ایران با تمام توان، تردد زائران را در گیت های مختلف کنترل، و روانه مرز عراق کرد.

وی افزود: علاوه بر سیستم سخت‌افزاری و حضور پررنگ پلیس در مرز های سه گانه مهران، شلمچه و چذابه، نیروی انتظامی با بهره گیری از سیستم های نرم افزاری و هوشمند ورود و خروج زائران را کنترل می کند.

فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح مستقر در مهران یادآور شد: پلیس با استفاده از پایش تصویری  تمامی ورود و خروج و مباحث امنیتی زائران را در این مرزها رصد می‌کند.

سردار فتحی زاده به بحث مانیتورینگ مستقر در پایانه های مرزی مهران شلمچه و چذابه اشاره کرد و گفت: پلیس با استفاده از پایش تصویری شبانه روزی تمامی محورهای مواصلاتی را کنترل و از خروج زائران غیر قانونی جلوگیری می کند .

دکتر کاظم محمد عقابی رئیس هیئت پایانه های مرزی عراق نیز در این دیدار گفت :تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در بحث امنیت و روان سازی تردد زائران ابا عبدالله الحسین(ع) قابل قدردانی است.

وی با تحسین اقدامات نیروی انتظامی در بحث پایش تصویری لحظه به لحظه مرزهای سه‌گانه اظهار داشت: امیدواریم با تعامل  و همکاری  پلیس ایران بتوانیم از این ظرفیت در عراق نیز استفاده کنیم.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها