امیر رستگاری خبر داد؛

آمادگی سازمان صنایع دریایی برای ساخت تجهیزات با قابلیت پدافند غیر عامل

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: این سازمان آمادگی ساخت تجهیزات و شناورهای دریایی با قابلیت‌های پدافند غیر عامل در حوزه‌های نظامی و غیر نظامی دارد.
کد خبر: ۲۶۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴ - 06November 2017
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار «امیر رستگاری» رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع از نمایشگاه صنعت بومی پدافند زیستی که در نمایشگاه بین المللی تهران برپاست، بازدید کرد.
 
امیر رستگاری در جریان این بازدید اظهار داشت: موضوع پدافند، موضوع بسیار مهمی در کشور است؛ چرا که زندگی و زیست مردم با این موضوع گره خورده است.
 
وی خاطرنشان کرد: سازمان پدافند غیر عامل در حوزه‌های پدافندی اقدامات بسیار خوبی انجام داده و در بین کشورها از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است. در این نمایشگاه نیز تجهیزات و نوآوری‌های بسیار خوبی در حوزه حفاظت فردی، جمعی، تجهیزات، زیستی و پزشکی در معرض دید عموم قرار گرفته است.
 
آمادگی سازمان صنایع دریایی برای ساخت تجهیزات با قابلیت پدافند غیر عامل 
 
رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع بیان کرد: بنده ضمن عرض تبریک خدمت رئیس و کارکنان سازمان پدافند غیر عامل به دلیل توفیقاتی که کسب کرده‌اند، این موفقیت‌ها را نتیجه توجه راهبردی به این موضوع در کشور می‌دانم.
 
امیر رستگاری تصریح کرد: سازمان پدافند امروز مصونیتی را در حوزه‌های نظامی و غیرنظامی به کشور عطا کرده است که در بحران‌ها می‌توانند بسیار موثر باشند.
 
وی با اشاره به نقش سازمان صنایع دریایی در پدافند زیستی گفت: سازمان صنایع دریایی با طراحی شناورهای سطحی و زیرسطحی سهم بسیار خوبی را در بحث پدافند زیستی داشته است. همچنین این سازمان علاوه بر طراحی و ساخت شناورهای جستجو و نجات، شناورهای آمبولانس دریایی و کشتی‌های بیمارستانی آمادگی ساخت انواع دیگر تجهیزات دریایی برای تقویت پدافند غیر عامل در حوزه دریا را دارد.
 
امیر رستگاری خاطرنشان کرد: قایق‌های تندرو ساخت وزارت دفاع می‌توانند به سرعت در صحنه حاضر شوند و خدمات پزشکی و درمانی ارائه کنند.
 
آمادگی سازمان صنایع دریایی برای ساخت تجهیزات با قابلیت پدافند غیر عامل 
 
بنا بر این گزارش، نمایشگاه صنعت بومی پدافند زیستی از تاریخ 13 آبان در نمایشگاه بین المللی تهران برپا شده و تا فردا (16 آبان) ادامه دارد.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار