تجلیل از مربیان و دانش آموزان برتر راهیان نور در خاش

با حضور مدیر آموزش و پرورش و فرمانده مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش از مربیان و دانش آموزان برتر راهیان نور شهرستان خاش تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۲۶۵۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ - 06November 2017
تجلیل از مربیان و دانش آموزان برتر راهیان نوربه گزارش دفاع پرس از زاهدان، جلسه تجلیل از مربیان و دانش آموزان برتر راهیان نور شهرستان خاش با حضور مدیر آموزش و پرورش و فرمانده مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان خاش برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «حسن فضلی» فرمانده مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان خاش در این جلسه اظهار داشت: علت شروع جنگ علیه ایران، کشورهای هم‌پیمان باصدام بود که تجهیزاتی را در اختیار دست پرورده خود گذاشتند تا بتواند خاک ایران را تصرف کند، ولی رزمندگان اسلام با دستان خالی به درستی دفع تجاوز کردند.

«قاسم کوچکزایی» مدیر آموزش و پرورش خاش از عوامل اجرایی اعزام دانش آموزان به مناطق 8 سال دفاع مقدس تشکر کرد و بیان داشت: آشنایی با سرزمین‌های مقدس که خون هزاران شهید بر آن مکان‌ها ریخته شده، دلیل آرامش و ثبات در جمهوری اسلامی ایران باشد.

مدیر آموزش و پرورش خاش در ادامه افزود: امروز دشمن در تلاش برای ضربه زدن به ارزش‌های اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس است و وظیفه همگان است تا نگذاریم در این جنگ نرم دشمنان پیروز باشند.

در پایان به نفرات برتر جشنواره دل نوشته‌های دانش آموزی راهیان نور جوایز نفیسی اهدا شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار