«اصغر سلیمی» در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تجربیات دفاع مقدس برای مبارزه با داعش کارساز است

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقاومت رزمندگان در جنگ تحمیلی گفت: با پشتوانه تجربیاتی که در هشت سال دفاع مقدس به دست آوردیم در عراق و سوریه حضور داریم و با گروه‌های تروریستی مقابله می‌کنیم.
کد خبر: ۲۶۵۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷ - 07November 2017

لاصغر سلیمی عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس با اشاره به اینکه ما هنوز نتوانستیم نسل اول و دوم انقلاب را با نسل سوم و چهارم پیوند بزنیم، اظهار داشت: باید با استفاده از تکنولوژی فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل کنیم؛ چراکه این نسل از طریق برنامه‌های پیشرفته آموزه‌های خود را دریافت می‌کند.

وی ادامه داد: امروز خوشبختانه با پشتوانه تجربیاتی که در هشت سال دفاع مقدس به دست آوردیم در عراق و سوریه حضور داریم و با گروه‌های تروریستی مقابله می‌کنیم.

نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران عرصه‌های موشکی پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است، افزود: کشور ما برای مقابله با تهدیدات دشمن باید در همه ابعاد پیشرفت کند.

اصغری با بیان اینکه در صنایع دفاعی مجهزترین سلاح‌ها در کشور ساخته می‌شود گفت: چگونه توانستیم در حوزه ساخت سلاح‌های مجهز پیشرفت‌های زیادی داشته باشیم اما هنوز نتوانستیم در صنعت خودروسازی پیشرفت کنیم؛ ما باید در حوزه‌های فرهنگ، کشاورزی، صنعت و تجارت پیشرفت کنیم تا بتوانیم مانع حربه‌های دشمن در هر حوزه باشیم.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی دست به حمله‌های مختلفی زده و به دنبال تخریب هویت ایرانی است اظهار داشت: باید مسئولین با بهره‌گیری از  فضای موجود تلاش کنند و با ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن ایستادگی کنند.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار