فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح خبر داد:

مدیریت انتظامی و ترافیکی برای برگشت زائران اربعین حسینی

فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح از مدیریت انتظامی، ترافیکی و امنیتی برای برگشت زائران اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۲۶۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲ - 06November 2017
مدیریت انتظامی و ترافیکی برای برگشت زائران اربعین حسینیبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سردار «محسن فتحی‌زاده» فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح، امروز در جلسه قرارگاه مقدم اربعین ناجا در مرز مهران اظهار داشت: برای برگشت زائران تمهیدات لازم اندیشیده شده و پلیس با تمام توان برگشت زائران را در مباحث انتظامی، ترافیکی و امنیتی مدیریت خواهد کرد.

وی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود که موج برگشت زائران از یکی دو روز آینده با شدت بیشتری آغاز شود و می‌طلبد با هماهنگی و همراهی نهادهای امنیتی و خدمات‌رسان ورود زائران را به کشور مدیریت کنیم.

فتحی‌زاده افزود: پلیس با اجرای طرح‌های مختلف و استفاده از تمام ظرفیت پلیس این موضوع را مدیریت و زمینه تسهیل ورود زائران به پایانه مرزی مهران و خروج آنان از پایانه را فراهم خواهد کرد.

فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح یادآور شد: تسریع در کنترل ورود به کشور و طرح مردم یاری برای کمک به مردم اندیشیده شده است تا زائران عزیز را هدایت کنند.

سردار فتحی‌زاده در پایان گفت: زائران به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی توجه و همکاری لازم با خادمان خود در نیروی انتظامی داشته باشند و سفر برگشت خود را مدیریت و پس از استراحت کافی و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در طول مسیر به سفر خود ادامه دهند.
 
انتهای پیام/ 601 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار