مسئول گردشگری سازمان بسیج مستضعفین :

90 درصد عملیات اربعین بر دوش سپاه است

مسئول گردشگری سازمان بسیج مستضعفین گفت: 90 درصد عملیات اربعین بر دوش سپاه است و کلیه ظرفیت‌های راهیان نور در کشور متوقف‌ شده و در خدمت زائران اباعبدالله (ع) قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۶۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶ - 06November 2017
ظرفیت‌های راهیان نور در کشور متوقف‌ شده و در خدمت زائران قرار گرفته استبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، سردار «یعقوب سلیمانی» مسئول گردشگری سازمان بسیج مستضعفین در نشست استقبال از زائران که امروز در سالن جلسات پایانه مرزی شلمچه برگزار شد، اظهار داشت: 90 درصد عملیات اربعین بر دوش سپاه است.

وی با بیان اینکه سپاه در همه جای کشور در ستادهای اربعین حضور دارد، عنوان کرد: کلیه ظرفیت‌های راهیان نور در کشور متوقف‌ شده و در خدمت زائران اباعبدالله (ع) قرار گرفته است.

مسئول گردشگری سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: تمام استان‌ها با رویکرد تقویت مؤسسات مردم‌نهاد تلاش داشتند تا در خدمت زائران حسینی باشند.

سلیمانی بیان کرد: این سازمان‌ها در شهر سامرا در عراق موکب‌هایی برپا کردند و تلاش دارند تا در آن نقطه به زائران حسینی خدمتی کرده باشند.

وی عنوان کرد: ظرفیت متمرکزی در غالب موکب خدام الحسین برای اسکان 13 هزار زائر ایجاد شده است که 8 کیلومتر با کربلا فاصله دارد و میزبان زائران است.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار