وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران:

جابه‌جایی استانداران با هدف استفاده از تجارب افراد در سایر استان‌هاست

وزیر کشور با تاکید بر وحدت و هماهنگی بیشتر بین مدیران استانی با جابجایی استانداران، گفت: جابه‌جایی استانداران با هدف بهره‌گیری از تجارب افراد در استان‌ها است.
کد خبر: ۲۶۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ - 06November 2017
جابه‌جایی استانداران با هدف بهره‌گیری از تجارب افراد در سایر استان‌هاستبه گزارش دفاع پرس از ساری، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار داشت: بحث تعویض استانداران استفاده از تجربیات بوده است.

وی افزود: در چهار سال اخیر استاندار فعلی مازندران توانست به خوبی استان را مدیریت کند و در حوزه وحدت و هماهاهنگی جز استان‌های نمونه بوده است.

وزیر کشور با بیان اینکه مازندران با توجه به مقتضیات، منابع و تسهیلات توانست خوب هزینه کند و بحران‌هایی که در شرایط برف و سرما بود استان به خوبی مدیریت شده است، افزود: در مازندران در انتخاب بخشدار و فرماندار هیچ اختلافی میان ائمه جمعه، سپاه پاسداران، اطلاعات و نهادهای دیگر نبود که رضایت کامل در این زمینه داریم.

وی گفت: «محمد اسلامی» استاندار جدید مازندران از نیروهای جهادی، متدین و ولایی بوده که با تجربه و انگیزه بالا می‌تواند در توسعه استان تاثیرگذار باشد که نیاز به حمایت همه مسئولان به ویژه نماینده ولی فقیه در مازندران است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها