فتاح به دفاع پرس خبر داد؛

ساخت 5 هزار واحد مسکونی برای محرومان توسط سپاه و کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: سال گذشته تفاهم‌نامه ساخت 5 هزار واحد مسکونی با سپاه و بسیج به امضا رسید که امسال ساخت این واحدها به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۲۶۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۰ - 07November 2017

ساخت 5 هزار واحد مسکونی برای محرومان توسط سپاه و کمیته امداد«پرویز فتاح» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس اظهار داشت: با سپاه و بسیج در خصوص ساخت خانه برای محرومان چند تفاهم‌نامه به امضا رسانده‌ایم.

وی افزود: در سال گذشته تفاهم‌نامه ساخت 5 هزار واحد مسکونی به امضا رسید که امسال ساخت این واحدها به پایان می‌رسد و مرحله دوم نیز پس از آن آغاز خواهد شد.

فتاح تاکید کرد: برخی از این واحدهای مسکونی در مناطق مرزی، جنوب شرق و شمال غرب کشور و با همکاری قرارگاه‌های نیروی زمینی سپاه در جهت ایجاد امنیت پایدار ساخته می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: همچنین در خصوص تهیه جهیزیه نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) با سپاه و بسیج همکاری داریم. سال گذشته طبق تفاهم‌نامه‌ای که به امضا رسید، ده‌ها هزار قلم از اقلام جهیزیه برای این نوعروسان تهیه و به آنان اهدا شد.

وی افزود: 100 هزار بسته نوشت افزار نیز برای دانش آموزان محروم با همکاری سپاه و بسیج آماده و در ابتدای سال تحصیلی توزیع شد.

فتاح در پایان بیان داشت: همکاری‌های خود با سپاه و بسیج را ادامه خواهیم داد و از ظرفیت بسیج برای امدادرسانی به محرومان بهره خواهیم برد. سپاه و بسیج نیز پیشگام‌تر از ما معتقد به کمک‌رسانی به محرومان و رفع محرومیت‌ها هستند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار