همزمان با اربعین حسینی؛

یادواره شهدای مفقودالاثر کهگیلویه برگزار می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه از برگزاری یادواره 17 شهید مفقودالاثر این شهرستان همزمان با اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۲۶۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ - 07November 2017
یادواره شهدای مفقودالاثر شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «سید کمال‌الدین دولت‌خواه» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری نخستین یادواره شهدای مفقودالاثر شهرستان کهگیلویه خبر داد و اظهار داشت: این یادواره روز چهارشنبه 17  آبان‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در میدان امام خمینی (ره) شهر سوق برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه 17 شهید مفقودالاثر دارد، افزود: یادواره این 17 شهید والامقام تحت عنوان «نشان ناتمام قدم» با حرکت نمادین اسرای عاشورا در شهر سوق برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه گفت: یادواره شهدای مفقودالاثر یکی از مهم‌ترین یادواره‌ها و کارهای ارزشمند و ابتکاری برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مفقودالاثر کهگیلویه است.

دولت‌خواه با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید یادواره‌های شهدا را از گلزارها به کوچه‌ها و خیابان‌ها بیاوریم، ابراز کرد: برای برگزاری باشکوه این یادواره برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده و نقش هر یک از دستگاه‌ها نیز مشخص شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار