فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص):

چهارخطه کردن صالح‌آباد - مهران اقدامی در راستای خدمت به زائران اربعین است

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: چهارخطه کردن صالح‌آباد - مهران در استان ایلام اقدامی در راستای خدمت به زائران اربعین حسینی است.
کد خبر: ۲۶۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ - 07November 2017
چهارخطه کردن صالح‌آباد - مهران اقدامی در راستای خدمت به زائران اربعین استبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سردار «عبادالله عبداللهی» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) طی سفری یک‌روزه به استان ایلام از اقدامات صورت‌ گرفته از سوی موسسات این قرارگاه در امر خدمت‌رسانی به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از جمله پروژه بهسازی جاده صالح آباد - مهران، طرح آبرسانی از بستان تا پایانه مرزی چذابه به طول 28 کیلومتر و موکب‌های برپا شده توسط این قرارگاه بازدید کرد.
 
سردار عبداللهی در بازدید از پروژه بهسازی جاده صالح‌آباد - مهران گفت: این پروژه در راستای کاهش حجم ترافیک جاده‌ای و کاهش تصادفات، خدمت‌رسانی به منظور تسهیل در آمد و شد زائرین حسینی، کاهش زمان و هزینه سفر از سوی این قرارگاه اجرایی شده است.
 
وی با بیان اینکه در انجام این پروژه هنوز اعتباری به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) واگذار نشده است، عنوان کرد: این پروژه از طریق اعتبارات داخلی قرارگاه انجام شده و هدیه این قرارگاه به زائرین حسینی و مردم عزیز مهران و صالح‌آباد است.
 
سردار عبداللهی با بیان اینکه 500 نفر در این پروژه مشغول فعالیت بودند، گفت: طول این پروژه 45 کیلومتر و به صورت چهارخطه است که 30 کیلومتر آن در تعهد قرارگاه بود و با عزم جهادی مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) به صورت شبانه‌روز و در مدت یک سال انجام شد و زیر بار ترافیک رفت و این امر به جهت قولی بود که در سال گذشته و در بازدید از مهران به مردم دادیم.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: عموم دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون شرکت‌های گاز، مخابرات و آب حداکثر همکاری را با ما داشتند.
 
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: یکی دیگر از پروژه‌هایی که در راستای خدمت به زائرین اربعین توسط قرارگاه صورت گرفت، اجرای طرح آبرسانی از بستان تا پایانه مرزی چذابه به طول 28 کیلومتر خط لوله 12 اینچی است.
 
سردار عبداللهی افزود: در سال‌های گذشته آبرسانی به مرز چذابه در مراسم اربعین از طریق تانکر انجام می‌شد و این وضعیت مشکلات زیادی برای زائرین ایجاد می‌کرد، اما مؤسسه ولیعصر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) این پروژه را که در بازه زمانی 18 ماهه تعریف شده بود، طی 2 ماه به سرانجام رساند.
 
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) اضافه کرد: به منظور رفاه حال زائرین اربعین، این قرارگاه اقدام به برپایی 5 موکب در مکان‌های مختلفی همچون شهر مهران، مرز خسروی، حدفاصل مهران و ایلام، شهر کربلا و شهر نجف کرده است.
 
این مسئول در پایان گفت: در این موکب‌ها علاوه بر توزیع آب معدنی و 50 هزار دست غذای گرم در سه وعده، مهیا نمودن مکان بیتوته و استراحت برای زائرین، اقامه نماز، استقرار روحانی برای پاسخگویی به سئوالات شرعی زائرین و توزیع بسته‌های فرهنگی نیز صورت می‌گیرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار