پیام تسلیت سردار کارگر در پی شهادت مرزبانان چالدران؛

مردم ایران مطمئن هستند که راه شهدا در دفاع از مرزهای کشور پر رهرو خواهد بود

سردار بهمن کارگر در پیامی شهادت جمعی از مرزبانان نیروی انتظامی در منطقه مرزی چالدران را به فرمانده ناجا تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۶۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ - 07November 2017
سردار کارگر شهادت جمعی از مرزبانان را به فرمانده کل ناجا تسلیت گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پی شهادت جمعی از مرزبانان نیروی انتظامی در منطقه مرزی چالدران در آذربایجان غربی، با ارسال پیامی، این واقعه را به سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی تسلیت گفت.
 
متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

«با صلوات بر محمد و آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)  و  اهداء سلام
 
با احترام، خبر شهادت 8 تن از مرزبانان غیور و بزرگمردان عرصه دفاع از میهن اسلامی ایران در منطقه مرزی چالدران استان آذربایجان‌غربی باعث تأثر و تألم گردید.
 
دلیرمردانی که در اوج غربت؛ واژگان غیرت، وطن‌پرستی و در نهایت شهادت را معنا می‌کنند و بی‌شک امنیت و آرامش مرزهای جمهوری اسلامی ایران جز با دلدادگی و فداکاری این عزیزان میسر نخواهد شد.
 
آنچه که دشمنان ما باید بدانند، این است؛ که هر چند با اجرای تمامی دسیسه‌ها و فتنه‌گری‌های آنان که پس از شکست‌های متمادی و با اجیر کردن گروه‌های وابسته تروریستی در منطقه و به ویژه در مناطق مرزی ایران اسلامی، کماکان به دنبال راهی برای ضربه‌ زدن به امنیت کشورمان هستند، غیورمردان جان برکف این مرز و بوم با ایستادگی، ایثار و از خودگذشتگی، تمامی نقشه‌های آنان را نقش بر آب و به شکست خواهند کشاند.
 
ان‌شاءالله خداوند متعال پاداش شهدای گرانقدر و فداکار مدافع وطن که همان تحققق وعده «عند ربهم یرزقون» است را در جنت الماوا و در جوار قرب خویش به آنان عطا خواهد کرد.
 
مردم قدرشناس ایران اسلامی مطمئن بوده و هستند که راه این شهدای عزیز در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران همچنان پررهرو خواهد بود؛ و مدافعان بیدار و هوشیار، این مرز و بوم همچون همیشه حماسه‌هایی مانند دوران دفاع‌ مقدس و صحنه‌هایی پرشور و پرصلابت  دفاع عاشورایی را مکرر خلق خواهند نمود.
 
اینجانب ضمن تسلیت به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، جناب‌عالی و کلیه فرماندهان و کارکنان شریف و خدوم نیروی انتظامی، از خداوند منان برای این شهدای معزّز مدافع وطن، هم‌نشینی با شهدای کربلا و برای خانواده‌های آنان اجر جزیل و صبر جمیل خواستارم.»
 
انتهای پیام/ 112
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار