مديركل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

محور اصلی فتح سوسنگرد رزمندگان استان فارس بودند

مديركل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: رزمندگان فارس در فتح سوسنگرد نقش ويژه‌ای داشتند و فتح اين شهر به محوريت رزمندگان این استان صورت گرفت.
کد خبر: ۲۶۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ - 07November 2017

محور اصلی فتح سوسنگرد رزمندگان استان فارس بودندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «حمیدرضا گرامی» مديركل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در جلسه ستاد استانی بزرگداشت فتح سوسنگرد در استانداری، اظهار داشت: 26 آبان‌ماه یادآور حماسه، اراده و تدابیر توأم با ولایت پذیری مجاهدانی است كه رشادت‌های آنان منتج به شكست محاصره و آزادسازی شهر مقاوم سوسنگرد از چنگال رژیم بعثی عراق شد.

وی گفت: این عملیات با دستور حضرت امام خمینی آغاز و با ولایت پذیری، تدبیر و فرماندهی مقام معظم رهبری و با انسجام نیروهای نظامی و مقاومت مردم حماسه‌ای بزرگ خلق شد و دست رژیم بعثی عراق از رسیدن به اهواز و شهرهای دیگر خوزستان كوتاه شد.

گرامی تصریح كرد: رزمندگان استان فارس جزء نخستین رزمندگان و مدافعین بودند كه با ازخودگذشتگی و جانفشانی‌ها فراوان با فرماندهی شهید علی پیرویان وارد شهر سوسنگرد شدند و به همراه مردم این شهر به مقابله و دفاع از شهر پرداختند.

مدیر كل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: ما امروز در فاصله دو هزار كیلومتری با دشمنان خود می‌جنگیم و جایگاه دفاع مقدس بیشتر از قبل نمایان می‌شود و این رشادت‌هایی كه نیروهای جوان و انقلابی در دفاع از حرم و مبارزه با تروریست دارند برگرفته از دوران با شكوه دفاع مقدس است چون گنجینه جنگ نحمیلی یک گنجینه تمام نشدنی است و امتداد دارد.

گرامی بیان داشت: در جهت پاسداشت ایام‌های دفاع مقدس ادارات و سازمان‌های استان باید همكاری كنند و نسبت به گرامیداشت به این ایام‌ها احتمام بروزند چون فرهنگ دفاع مقدس می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی كه امروز گریبان‌گیر جامعه شده جلوگیری و مقابله كند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها