فرمانده انتظامی استان لرستان:

مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمن، برنامه‌ریزی جدی را می‌طلبد

سردار «محمد مهدیان‌نسب» تقویت فرهنگ عمومی را بستر کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: برای مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمن، برنامه‌ریزی جدی در حوزه فرهنگی ضروری است.
کد خبر: ۲۶۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ - 07November 2017
نقش تعیین کننده خانوداه در خنثی کردن توطئه های دشمن در حوزه فرهنگی

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، سردار «محمد مهدیان‌نسب» فرمانده انتظامی استان لرستان امروز (سه‌شنبه) در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی (ره) خرم‌آباد، اظهارداشت: آگاهی بخشی به خانواده‌ها مهم‌ترین گام در مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان است.

وی با اشاره به توطئه‌های گسترده دشمنان در حوزه خانواده، افزود: امروز دشمنان در قالب توطئه‌های مختلف، به دنبال كمرنگ كردن موضوع‌های ارزشی و عفت‌زدایی در جامعه هستند.

سردار مهدیان نسب تصریح کرد: امروز دشمن با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی اینترنت و ماهواره، به دنبال رواج سبک زندگی غربی در جامعه با هدف دور شدن مردم از ارزش‌ها و آرمان‌های دینی و بومی است.

وی افزود: خانواده مهد تربیت فرزندان است و جهت مقابله با توطئه‌های دشمنان، والدین باید هوشیار و آگاه باشند.

فرمانده انتظامی استان لرستان، تقویت فرهنگ عمومی را بستر کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: برای مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمن، برنامه‌ریزی جدی در حوزه فرهنگی ضروری است.

سردار مهدیان نسب همچنین با تأکید بر ضرورت تقویت فرهنگ امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، اظهار داشت: امربه‌معروف و نهی‌ازمنكر، سدی محكم و استوار در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان است.

فرمانده انتظامی لرستان، خاطرنشان کرد: در فرهنگ شیعه، شهادت افتخار است و خط و راه ما، همان خط و راه امام و انقلاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار