سردار نقدی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

«آمریکا» زیر پای آزادی خواهان دنیا افتاده است

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی باعث شده آمریکا در برابر ایران به حالت احتضار درآید و آمریکا در دنیای امروز زیر دست و پای آزادی خواهان دنیا افتاده و در حال دست و پا زدن است.
کد خبر: ۲۶۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ - 07November 2017
سختی امروز ما داشتن بصیرت استسردار «محمدرضا نقدی» معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در خصوص تحریم‌های آمریکا علیه سپاه اظهار داشت: سپاه قابل تحریم شدن نیست چرا که با مردم و تمامی سازمان‌های کشور ارتباط دارد؛ البته سپاه از زمانی که متولد شد تحت خصومت‌ها و تحریم‌های دشمنان قرار گرفت؛ لذا موضوع جدیدی نیست و گذشته از این که آن‌ها نمی‌توانند کاری انجام دهند.

وی افزود: ما راه طولانی و سختی را به مدت 40 سال طی کرده‌ایم و حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی باعث شده آمریکا در برابر ایران به حالت احتضار درآید؛ زیرا ابر قدرت پر از امکانات در دنیای امروز زیر دست و پای آزادی خواهان دنیا افتاده و در حال دست و پا زدن است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه ادامه داد: پس برای اینکه کار این ابرقدرت به انتها برسد مقدار دیگری مقاومت می‌خواهد تا ملت‌های آزادی‌خواه هم از ظلم و جنایات رژیم اشغالگر قدس و هم از جنایات دولت آمریکا رهایی یابند؛ البته قسمت‌های سخت این پرونده به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه از گردنه‌های سخت مبارزه با آمریکا عبور کرده‌ایم، عنوان کرد: قطعا این سختی مادی که اکنون وجود دارد همانند سختی‌های گذشته نیست، چون امروز تشخیص شرایط و بصیرت داشتن، شناخت راه صحیح و درست و پیمودن آن از جمله سختی‌ها و مشکلات پیش روی جامعه ما است.

سردار نقدی در پایان گفت: امروز در غبار فتنه گری‌های دشمنان و با نقشی که دشمنان به عنوان پلیس خوب و بد مقابل ایران بازی می‌کنند، نباید راه را گم کرد؛ پس سختی کار امروز ما در همین موضوع خلاصه می‌شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار