کولیوند به دفاع پرس خبر داد؛‌

ارائه خدمات پزشکی به زائران حسینی و مرزنشینان توسط اورژانس کشور

رییس اورژانس کشور گفت: نیروهای اورژانس با استقرار در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه در حال ارائه خدمات پزشکی به زائران حسینی و مرزنشینان هستند.
کد خبر: ۲۶۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۰ - 08November 2017
آمادگی اورژانس در مرزها برای ارائه خدمات پزشکی به زائران و مرزنشینان
«پیرحسین کولیوند»‌ رییس اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس در خصوص فعالیت‌های اورژانس کشور در ایام راهپیمایی اربعین حسینی اظهار داشت: نیروهای اورژانس کشور در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه مستقر و در حال انجام خدمات‌رسانی به زائران هستند.
 
وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار خدمات اورژانس دندانپزشکی و دیالیز نیز در مرزها ارائه می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر 800 دستگاه آمبولانس، 2 فروند هواپیما و یک بیمارستان 50 تخته سیار در مرزها مستقر است.
 
کولیوند با اشاره به حضور پزشکان فوق تخصص در بیمارستان‌های ثابت در استان‌های مرزی و همچنین بیمارستان‌های سیار گفت:‌ پزشکان فوق تخصص علاوه بر ارائه خدمات به زائران با استفاده از بهترین تجهیزات به مرزنشینان نیز خدماتی را در حوزه‌های دندان،‌ قلب و عروق، ستون فقرات و گوارش ارائه می‌دهند.
 
رییس اورژانس کشور بیان داشت: نیروهای اورژانس همچنین در نجف،‌ کربلا، کاظمبن و سامرا حضور دارند. تاکنون خدمات اورژانس در ایام راهپیمایی اربعین حسینی نسبت به سال گذشته رشد 70 درصدی داشته است.
 
کولیوند خاطرنشان کرد:‌ آمار مراجعه زائران به پایگاه‌های مستقر در مرزها چشم‌گیر بوده و 14 هزار نفر از نیروهای اورژانس کشور در خدمت زائران هستند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار